Aquatin
Well-known member
Heel mooi en apart bakje! 

Ben blij dat er in ieder geval nog iemand blij om wordt 😉An Vrolijk zei:hahahahahaha sorry ik lach je niet uit, maar zie het helemaa voor me
Black Kiwi zei:De hoofdbewoners zijn gearriveerd!
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Natasja, mocht je nog meelezen, bedankt voor de kardinaaltjes, tylo & de gezelligheid![]()
Die cameraploeg (ik + Sony Nex 5) zit dagelijks voor het aquarium..maar echt makkelijk is het nog niet.John. zei:Hee Kiwi
Ziet er mooi uit![]()
Binnenkort een cameraploeg de jungle insturen!
groetjes John.
Ja daar kan je ze goed aan herkennen. Bij mij staat er veel donker hout, is het water ietwat theebruin, staat er weinig verlichting aan - dus die pootjes (en soms de vlekker op de bovenkant) vallen enorm op. Ze zijn echt witter dan wit.Seabait zei:Schuw zijn de kardinalen wel ja,heb ze een jaar gehad maar eigenlijk nooit zien zwemmen trouwens.
Wel mooi om te zien hoe ze constant die spierwitte eetklauwtjes naar hun bekje bewegen.
Ja..de basis is er..maar die heeft een minimale focusafstand van 1 meter. Oftewel ik moet 1 meter van het aquarium af zitten om uberhaubt wat te zien. Macro tussenringen moet ik nog even bestellen. Maarja..druk in huis nu.Seabait zei:Ik zie een stukje terug een knots van een fototoestel dus ik zeg kom maar op met de foto's! 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.