superfish pompjes zijn in mijn beleving allemaal best luidruchtig.En dan zojuist weer een meting van 0,3… blijft gek dit.
omdat ik wil overstappen op één filter met een iets groter filtervolume heb ik nu een eheim pickup 45 aangeschaft. Bij het openen zie ik dat hier toch wat meer is nagedacht over de stroomsnelheid van het water door de filtermedia. Misschien dat het daar fout op gaat met de goedkope superfish 50 pompjes, i will keep u posted
Fout, fout, foutsuperfish pompjes zijn in mijn beleving allemaal best luidruchtig.
Dan heb ik wel erg ongeluk met ze. De enige filterpomp van SF die niet naar me schreeuwde is de HoB die bij de scaper 45 is meegeleverd. Hun luchtpompen zijn al helemaal niet geschikt voor een stille ruimte. Wat een bromdingen zijn dat.Fout, fout, fout
Ik heb in het verleden er heel wat gebruikt in alle nano s waarvan een aantal op de slaapkamer en je hoeft ze zeker niet te horen. Er zullen best maandagochtend exemplaren zijn maar ik heb met de Aquaflow 100 niet de ervaring dat je ze hoort.
De Aquaflow 50 heb ik bewust niet gebruikt want dat stukje spons past in een holle kies vindt ik en biedt weinig ruimte aan de bacterien.
Heb je wel gevraagd of die op maandagmorgen is gefabriceerd Gino🤣Kloet'nding.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.