Ik heb inderdaad ook altijd geklooi met die mandjes van de JBl 1501. Na diverse gevechten weet ik inmiddels dat het komt dat het mandje die je erboven wil stapelen in het randje van het andere mandje moet vallen. Druk je bijv. links eerst aan gaat rechts fout, past dan niet meer. Zo gaat hij dan scheef stapelen en krijg je die kop nooit er goed op.
Je moet dus links en rechts dezelfde kracht erop houden. met dat handvat lukt het mij al helemaal niet. Je krijg inderdaad een soort van klik wanneer hij vast zit. Maar die klik krijg je ook als 1 kant goed zit.
Ik ga dus ook echt niet upgraden want dan krijg je ipv 1 bovenste mand 2 manden ervoor terug. Nog meer manden
Is het manden gedoe klaar, aansluiten en dan heb ik ook nog heel vaak dat de rotor tikt dan kan ik die ook nog demonteren en schoonmaken. Heb inmiddels een extra set gekocht zodat ik meteen schone as en rotor erin kan zetten anders duurt het allemaal veel te lang. Filter schoonmaken is bij mij echt z on klusje wat je maar blijf uitstellen.