G
GewoonJoey
Guest
Beste mensen,
Omdat er zoveel soorten zijn weet ik het niet meer.
Ben me nu al een tijdje aan het inlezen maar kom er echt niet uit.
Ik ben bezig met mijn Rio180 eruit te doen, wanneer deze weg is wil ik een grotere bak gaan nemen met chichliden.
De bedoeling is een bak van tussen de 150 en 200 cm lang en zon 50-60 cm hoog.
Breedte het liefst zo rond de 60 omdat het een doorkijk bak zou gaan worden.
Ik wil eigenlijk kijken voor een bak zonder kap waar een losse led unit boven komt.
Wat inrichting betreft zit ik te denken aan zand, flink wat stenen (nog geen idee welke) en een enkele varens (geloof dat microsorium veel gebruik word bij chichliden?).
Wat visbestand betreft, en dus ook de hele opzet van dit bericht weet ik nog niet veel.
Ik wil flink wat kleur verder heb ik weinig eisen.
Heb nu een jaartje of 2 ervaring dus dat ik ook wel even iets om rekening mee te houden.
Ik zie nu door de bomen het bos niet meer dus wil dit graag met jullie overleggen.
Wat is nou een mooi kleurrijk bestandje?
Ik weet echt niet wat voor soort mijn inrichting zou zijn hier kan ik ook niet goed iets over vinden.. (welke biotoop probeer ik nou te maken)
Hoop dat jullie me dus met het volgende kunnen helpen:
- Wat voor biotoop heb ik in mijn hoofd? (zand, stenen en microsorium).
- Kleurrijk visbestand voor bij mijn biotoop.
Zodra ik dit weet kan ik doelgerichter gaan zoeken.
Omdat er zoveel soorten zijn weet ik het niet meer.
Ben me nu al een tijdje aan het inlezen maar kom er echt niet uit.
Ik ben bezig met mijn Rio180 eruit te doen, wanneer deze weg is wil ik een grotere bak gaan nemen met chichliden.
De bedoeling is een bak van tussen de 150 en 200 cm lang en zon 50-60 cm hoog.
Breedte het liefst zo rond de 60 omdat het een doorkijk bak zou gaan worden.
Ik wil eigenlijk kijken voor een bak zonder kap waar een losse led unit boven komt.
Wat inrichting betreft zit ik te denken aan zand, flink wat stenen (nog geen idee welke) en een enkele varens (geloof dat microsorium veel gebruik word bij chichliden?).
Wat visbestand betreft, en dus ook de hele opzet van dit bericht weet ik nog niet veel.
Ik wil flink wat kleur verder heb ik weinig eisen.
Heb nu een jaartje of 2 ervaring dus dat ik ook wel even iets om rekening mee te houden.
Ik zie nu door de bomen het bos niet meer dus wil dit graag met jullie overleggen.
Wat is nou een mooi kleurrijk bestandje?
Ik weet echt niet wat voor soort mijn inrichting zou zijn hier kan ik ook niet goed iets over vinden.. (welke biotoop probeer ik nou te maken)
Hoop dat jullie me dus met het volgende kunnen helpen:
- Wat voor biotoop heb ik in mijn hoofd? (zand, stenen en microsorium).
- Kleurrijk visbestand voor bij mijn biotoop.
Zodra ik dit weet kan ik doelgerichter gaan zoeken.