M
maikel 4603
Guest
Hallo beste mensen,
Ik ben maikel en heb sinds een aantal jaren een aquarium.
Nu heb ik er een bak bijgekocht en wil daar cichliden in gaan houden.
Nu zit ik al een tijd te kijken op het internet en lees in boeken over deze mooie en bijzondere vissen.
Alleen er is zoveel verschil in soorten dat ik door de bomen het bos bijna niet meer zie..of door de vissen het aquarium
Het gaat om een rio240 dus de grotere soorten vallen zowieso al af.
Tanganyika of malawi cichliden zou ik graag willen dus nu is mijn vraag wie kan mij helpen een visbestand samen te stellen?
De malawi zijn heel mooi alleen lees ik vaak dat ze aardig agressief kunnen zijn of is dat meer als ze met te weinig in 1 bak zitten?
En lees ook dat tanganyika een boeiender gedrag vertonen en dat is misschien ook heel leuk.
Maarja welke soorten kunnen zoal bij elkaar ivm voeding enz..
Mvgr maikel
Ik ben maikel en heb sinds een aantal jaren een aquarium.
Nu heb ik er een bak bijgekocht en wil daar cichliden in gaan houden.
Nu zit ik al een tijd te kijken op het internet en lees in boeken over deze mooie en bijzondere vissen.
Alleen er is zoveel verschil in soorten dat ik door de bomen het bos bijna niet meer zie..of door de vissen het aquarium
Het gaat om een rio240 dus de grotere soorten vallen zowieso al af.
Tanganyika of malawi cichliden zou ik graag willen dus nu is mijn vraag wie kan mij helpen een visbestand samen te stellen?
De malawi zijn heel mooi alleen lees ik vaak dat ze aardig agressief kunnen zijn of is dat meer als ze met te weinig in 1 bak zitten?
En lees ook dat tanganyika een boeiender gedrag vertonen en dat is misschien ook heel leuk.
Maarja welke soorten kunnen zoal bij elkaar ivm voeding enz..
Mvgr maikel