D
Dirk Bazuin
Guest
Ik houd ze op PH 5.7 en een ec van plm 80.Die vereisen een speciaal aquarium, dat heb ik toevallig laatst gezien, erg lage ph ook.
Ik houd ze op PH 5.7 en een ec van plm 80.Die vereisen een speciaal aquarium, dat heb ik toevallig laatst gezien, erg lage ph ook.
Sponzen kan je gewoon uitspoelen. Nieuwe kopen is echt overbodig tenzij ze echt versleten zijn.Oke gelukkig. Omdat ik de nitriet wat te hoog had. Was ik daar bang voor. Maar heb ook 2 weken geleden mijn groene spons van de filter vervangen. Maar had geen nieuwe bacterien erbij gedaan. Heb ik vandaag wel erbij gedaan.
Ik heb een hardboard plaat van 3 mm dik mat zwart gespoten, deze staat gewoon achter tegen de bak.
In mijn geval valt ie precies tussen de opstaande rand van het meubel en het glas, en boven valt de kap er iets overheen.
Ik doe de ruiten ook met de groene kant van een huishoudsponsje dus dat moet dan wel lukken.
Volgens mij niet, zou ook niet handig zijn als je evt. water knoeit over de bak.Is schoolbordverf niet op te lossen met water dan?
Heel minimaal maar aan de binnenkant valt dat niet op door het water, zou je het aan de buitenkant (en droog) doen zie je wel lichte schuurplekken.Alleen weet ik niet met de groene kant of dat miss krasjes kan veroozaken.
Ik gebruikte wel eens een stuk filterspons ipv filterwatten in een grijs verleden. Een grove voor hardnekkige puntalg.Heel minimaal maar aan de binnenkant valt dat niet op door het water, zou je het aan de buitenkant (en droog) doen zie je wel lichte schuurplekken.
Dan moet je van die mesjes gebruiken met afgeronde hoeken.Bij rechte ruiten is tog ook wel oppassen denk ik
Volgens mij niet, zou ook niet handig zijn als je evt. water knoeit over de bak.
Limnophila Heterophylla of de Hydrocotyle Leucocephala
Of iets roods zoals de Ludwigia repens rubin?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.