Xiano #pareldanio
Well-known member
- Lid geworden
- 20 augustus 2019
- Leeftijd
- 19
Welke zijn de beste tank mates voor de dario dario.
Dit is voor mijn 47 op 30 op 42 aquarium.Hoeveel nieuwe topics ga je nog starten? Of wanneer ga je een dierenwinkel beginnen... Kies een vis uit die je mooi vind en bouw hier een bestand omheen. Elke keer zo'n wisselend bestand wordt, ben ik ff heel eerlijk in, best een beetje vervelend. Heb de keus om niet te reageren, maar doe ik toch even. Denk dat er meerdere leden hetzelfde het hierin met me eens zijn. Je hebt al voldoende adviezen gehad over wat wel kan en wat niet. Toch blijf je bezig.
Maar ik ga de vuurgarnalen wel kweken.Ik zou Neocaridina's nooit in een te kleine groep nemen. Ook heb ik het idee dat Dario dario en Dario Myanmar misschien niet even goed samen gaan. Hoe ben je trouwens van plan vrouwtjes te vinden voor de Dario soorten? Vaak zijn er in de winkels alleen mannen te vinden, of je moet erg veel geluk hebben.
Maar ik ga de vuurgarnalen wel kweken.
Het is ook niet zo erg dat er wat worden opgegeten, dat was eigenlijk ook een beetje de bedoeling, dan hebben de dario's meer eten en zullen ze langer leven.Ik denk eigenlijk dat je garnalen sneller worden opgegeten dan dat ze worden geboren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.