Wat is er nieuw

Dario dario tank mates

Bodemkuisers:
Cambarellus patzcuarensis
Yunnanilus cruciatus
Petruichthys sp. rosy
Aspidoras pauciradiatus
Centromochlus sp.
Brachygobius sp.
Botia striata
Tateurndina ocellicauda

Algeneters:
Stiphodon sp.
Hypoptopoma sp. Peru
Sewellia lineolata
Yaoshania pachychilus
Caridina gracilirostris
Neocaridina heterophoda

Hoeveel nieuwe topics ga je nog starten? Of wanneer ga je een dierenwinkel beginnen... Kies een vis uit die je mooi vind en bouw hier een bestand omheen. Elke keer zo'n wisselend bestand wordt, ben ik ff heel eerlijk in, best een beetje vervelend. Heb de keus om niet te reageren, maar doe ik toch even. Denk dat er meerdere leden hetzelfde het hierin met me eens zijn. Je hebt al voldoende adviezen gehad over wat wel kan en wat niet. Toch blijf je bezig.

Hoeveel nieuwe topics ga je nog starten? Of wanneer ga je een dierenwinkel beginnen... Kies een vis uit die je mooi vind en bouw hier een bestand omheen. Elke keer zo'n wisselend bestand wordt, ben ik ff heel eerlijk in, best een beetje vervelend. Heb de keus om niet te reageren, maar doe ik toch even. Denk dat er meerdere leden hetzelfde het hierin met me eens zijn. Je hebt al voldoende adviezen gehad over wat wel kan en wat niet. Toch blijf je bezig.
Dit is voor mijn 47 op 30 op 42 aquarium.

Ik dacht zelf aan dit:

Dario dario 1M+1V
Dario sp. Myanmar 1M+1V
Danio margaritatus/ erythromicon 6
Yunnanilus/Petruichthys sp. Rosy 3
Neocaridina heterophoda 5
Colisa China 1M+1V

Ik zou Neocaridina's nooit in een te kleine groep nemen. Ook heb ik het idee dat Dario dario en Dario Myanmar misschien niet even goed samen gaan. Hoe ben je trouwens van plan vrouwtjes te vinden voor de Dario soorten? Vaak zijn er in de winkels alleen mannen te vinden, of je moet erg veel geluk hebben.

Ik zou Neocaridina's nooit in een te kleine groep nemen. Ook heb ik het idee dat Dario dario en Dario Myanmar misschien niet even goed samen gaan. Hoe ben je trouwens van plan vrouwtjes te vinden voor de Dario soorten? Vaak zijn er in de winkels alleen mannen te vinden, of je moet erg veel geluk hebben.
Maar ik ga de vuurgarnalen wel kweken.

En ik heb verstopplekken genoeg voor de mannetjes van de dario dario hun territoriums.

Ik denk eigenlijk dat je garnalen sneller worden opgegeten dan dat ze worden geboren.
Het is ook niet zo erg dat er wat worden opgegeten, dat was eigenlijk ook een beetje de bedoeling, dan hebben de dario's meer eten en zullen ze langer leven.

Vuurgarnalen zijn geen konijntjes, het duurt even voor ze voldragen zijn en kleintjes loslaten. En deze zijn ook heel lang heel klein. Als je perse een flink volk wilt hebben zodat je darios “langer leven” dan eerst je garnalen opkweken zonder vissen in de bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan