Wat is er nieuw

Darters foto- en logboek

Dankje Renate. Ben best tevreden over mijn bak, alhoewel ik ook al weer wat kleine veranderingen in mijn hoofd heb zitten.

Prachtig weer Darter, heb je nou dezelfde vissen als Martinez?
Ze zijn mooi hoor, echt een pracht bak!

Dank Astrid. Martinez heeft ooit een aantal jonge vissen van mij gekregen, maar hij heeft ook wat andere soorten regenbogen.

Netjes hoor .

Vraagje : merk je een verschil op in gedrag bij je regenbogen als je purigen in je filter hebt liggen ?

Thanx
Ik merk geen verschil in gedrag. Bij geen van de vissen.

Martinez gefeliciteerd.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Heb vandaag weer een hoop foto's gemaakt, die zal ik eerdaags weer even posten.

Zo even een paar foto's uploaden. Opmerkingen, tips, kritiek, alles is welkom.

k4Pxd_enM5-haOT14KKtG90NBCQZpzyX.jpeg

Ben zelf een tijdje terug over gegaan naar iets grotere planten groepen en minder soorten en moet zeggen, dat dit mij wel bevalt tot op heden. Als ik nu naar jou bak kijk, die ik overigens nog steeds mooi vind, oogt deze een stuk drukker.

Bedankt allemaal.

Ronald,
Het klopt helemaal dat ik er vrijveel soorten in heb en dat het daardoor druk oogt. Overigens is dat op de foto altijd erger dan in het echt (dat druk ogende). Ik weet dat met minder soorten planten en dan grotere planten groepen de bak wat rustiger wordt, maar zelf hou ik juist wel van dat druk ogende. Moet ook zeggen dat ik de rustige planten bakken ook altijd erg mooi vind, maar ook wel enigzinds saai. Ik hou dan meer van het iets onrustige wildere look.

Ik vind dit ook erg mooi hoor, een beetje wild mag van mij ook wel.
Ik vind een georganiseerde bak ook mooi, maar mijn voorkeur gaat ook meer naar jou keuze uit.
Een pracht bak!

Daar lag mijn voorkeur ook altijd...hahah, maar nu probeer ik een beetje de middeweg te zoeken.

Een nieuwe maand dus nieuwe foto,s. Reactie in wat voor vorm dan ook zijn uiteraard weer welkom.

WSbsZvWzwYQHVDzMVXajUOojgcd7rN-T.jpeg

Tot slot 2 totaal overzichten. De eerste is gemaakt met de leds op "daglicht". Bij de tweede zijn de leds bezig met de zonsondergangsimulatie en gaan ze bijna over op nachtlicht.

Ohhh, Mooooooiiii!!!!
Mooie contrasten en kleurzettingen, een plaatje hoor!

Super foto's! Mooi contrast en ook je led verlichting vind ik geweldig.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ben zelf ook best tevreden alleen moet ik nog wat doen aan een lichte kaamlaag die niet helemaal weg wil.

Heb gehoord dat een skimmer wel wil helpen tegen een kaamlaag.. Maar zelf geen ervaring mee..

Een skimmer zal inderdaad wel helpen. Zal het eens overwegen.
Peterdenhaag bedankt.

Je uitstroom naar de oppervlakte toe. Dat je water wat meer kabbelt, wel zo dat je geen 'luchtbellen' krijgt want das niet bevorderlijk voor je CO2 gehalte

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan