De 1 meter van An Vrolijk


A

An Vrolijk

Guest
Ik heb besloten om een nieuw album te maken voor mijn meterbak,

Zo begon het hier,
225778an_vrolijk_0_82_532291mvdjwes_0_82_1.jpg


811488an_vrolijk_0_82_765591mvdjwes_0_82_20130311_09.jpg


472289an_vrolijk_0_82_162825mvdjwes_0_82_20130429_15.jpg



naar uiteindelijk dit
353576an_vrolijk_0_82_20130910_18.jpg




In dit album ga ik verder met het wel en wee van mijn bakje en zn bewoners.
 
Vol? is digitaal hoor! je doet net of je ruimtegebrek hebt in je boekenkast! ;)
Blijft bewaard maar beetje bij beetje verdwijnt het in de vergetelheid,incl al die leuke grappige opmerkingen van mij wat eigenlijk het ergste is! ;)
maar zal niet meer reageren hoor in je nieuwe topic,scheelt ook weer ruimte mevrouwtje Vrolijk! :rolleyes: :D
 
Hahaha, meneer John Opznteentjesgetrapt.

Misschien leuk om dan in je beginpost een linkje te zetten naar je oude topic zodat mensen nog kunnen terug lezen en Johns grappen niet verloren gaan.

Ik vind je bakje er nog steeds toppie bij staan :D
 
Mooi om te zien, hoe de bak en jijzelf in deze hobby " gerijpt" zijn.

Steeds een stapje mooier. :thumbs:
 
Mevrouw Waaier op dr vaste stekkie, maar toen ik dit zag moest ik wel even heel hard lachen...

689476_0_82_20130911_15.jpg


en de bak leeft weer, zitten 20 Pristella maxillaris in, helemaal super, ze moeten nog goed wennen en op kleur komen maar dat gaat wel goed komen, Ik hoop echt dat ik hier lang van genieten mag, vind het supermooie visjes

557446_0_82_20130911_15.jpg
 
Haha mooi,zie de vuurgarnalen hier ook weleens op de Afrikaanse waaiers zitten maar zie dat ze dat behoorlijk irritant vinden ;)
Mooie school nieuwe vissen!
 
Mooi groepje hoor, inderdaad, we gaan er van uit dat je hier lang van kan genieten!
Leuke foto van die garnaal op je waaier!
 
zooo gezellig dat gezwem naast me, ze worden minder schuwig, gaan de hele bak nu verkennen en zwemmen lekker door de stroming, hahah moet wel lachen, ze zwemmen nog heel erg bijmekaar, komen ze een zwemmende garnaal tegen, schieten ze alle kanten op....

251587_0_82_20130911_20.jpg
 
Ahha ik vond je bak al niet meer haha gevonden! Al heb ik alle email meldingen uit gezet dus ik ga gewoon via een post van je alle bakken weer af :D Ik zou ook opeens alle kanten op gaan die waaier is volgens mij 10x groter dan hun haha
 
Leuk, he, dat ze zo goed scholen, bij mij doen ze dat na jaren nog steeds, vind ik ook een van de vele pluspunten van dit visje...
 
ja en ze blijven het idd doen, ze spelen vaak 8baantje, door de stroming uit de stroming onder het hout door en dan weer dwars door de bak via de achterwand etc etc, en dan met zn 20 achtermekaar.
zal vd week eens kijken of ik er een filmpje van kan maken
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=JEjR_Ni5ls4&feature=youtu.be[/video]
 
die vuurtjes hebben altijd honger!
Ik doe niet eens meer een stokje aan de bloemkool, de ancistrussen gaan er mee aan het voetballen,
 
Hahahahhaha ik heb dat allemaal nog nooit gegeven misschien toch maar eens doen dan want ze komen er zo te zien allemaal op af en dat is wel leuk
 
moet wel zeggen hier vinden alleen de vuurtjes het echt lekker hoor, de rest van de garnalen zitten er niet zo veel op, vinden al die groentes maar niks
 

Terug
Bovenaan