De 1 meter van An Vrolijk


Hahaha ik heb enkel eens spagettie gegeven verder niets... dat was een succes...
Vuurtjes zijn vreetzakjes dus haha
 
euh yep, hahaha moet je er nog wat hebben?? lol, want ze vreten niet alleen veel, ze sexen ook dat het een lieve lust is, hahaha
 
Vuurtjes zijn inderdaad vreetzakken, maakt niet uit wat je in de bak smijt...ze vreten alles.
 
Ik vind vuurtjes super leuk maar ze gaan dood bij me dus jeh dat schiet niet bepaald op. Ik zou best een groep wel een grote in de rio willen.
 
nou kom ze halen zou ik zeggen, kijken wat er dan gebeurd,
 
Gelukkig is het maar anderhalf uur rijden :p
 
hahaha krijg je koffie ennnnn helena's ook nog mee,
 
Dan hou ik geen slakken meer over met die killers hahahaha
 
317887_0_82_20130923_17.jpg


658587_0_82_20130923_17.jpg
 
Leuke foto's, ancistrusse die moeten maar gwn is flink gaan naaien dat dr 1000 jongen komen, dan heb ik ze ook wel heuheuheu :p
 
Mooie foto je eikenblad is ook mooi groen! Hier is die alweer eruit grrr
 
ja aan deze kant wel, tegen de achterwand doet ie het niet zo lekker,
heb misschien nog wel een stekkie voor je?
 
Nee dank je wel lief van je :)

Ik wil in de nano alleen nog iets (levermos ofzo) voor aan de voorkant verder niets meer.Word dan erg druk
 
Haha, je ziet die pristalla's denken, wat moeten we daar nu mee???
En nix hoor, 1000 jongen en hij wil dr hooguit maar een paar, zit jij met de rest!
 
hahahaha ja zo keken ze ook echt Marlies, het zijn zulke nieuwsgierige visjes, echt heeeeeel leuk, ze kwamen steeds weer kijken wat het was,
als ik in de bak bezig ben komen ze ook kijken, ben ze nu proberen uit de hand te laten eten, lukt nog niet, maar ze komen wel steeds dichterbij om het voer wat valt te pakken.
ik heb er zulke schik van, ben blij dat ik ze heb.

Ik wil echt geen jonge ancistrussen moet er niet aan denken, vandaar dat ik het mannetje apart heb zitten
 
Mandykuh zei:
Nee dank je wel lief van je :)

Ik wil in de nano alleen nog iets (levermos ofzo) voor aan de voorkant verder niets meer.Word dan erg druk

Pb je adres even, dan zal ik maandag/dinsdag wat versturen als je wilt.
 
Leuke visjes An, je bak ziet er echt goed uit!
 
uitprobeersel met de lampen nog uit, met flitser, (moet toch ff nieuwe mobieltje uitproberen vooral de camera)

836584_0_82_20130928_095410.jpg
 
Mooie vis An,camera heeft op het glas zelf gefocust dus kan je nog ff meer mee spelen maar ga je zeker hele mooie foto's mee kunnen maken!
 
moet echt heel erg wennen aan de camera op deze gsm, die doet gewoon raar

voedertijd, het kleine diamantzalmpje is net zo groot als de pristella's

376262_0_82_20131012_183155.jpg


455571_0_82_20131012_183301.jpg


Ik heb de zandbak vernieuwd,het zand was helemaal zwart aan het worden....

961128_0_82_20131012_220830.jpg


776282_0_82_20131012_220403.jpg
 
sooooo An......hij is weer goed groen.

groeit als kool die planten....grappig die visjes aan het diner
 
Zijn leuke visjes, die diamantzalmpjes...ik twijfel er nog over om ze als bijvis bij de discus te gaan houden.
 
Dat is een mooie jungle An, groeit allemaal goed.
 
thanks lieffies ja het groeit allemaal weer lekker, alleen........kheb perongeluk het bolletje van de lotus weggegooid snif snif.

jaaa echt Ronald ze zijn zooo leuk, heb er nog eentje over, het jonkie van die ik toen had, de pistrella's vind ik eerlijk gezegt wel leuker in gedrag, heel nieuwsgierig, scholen leuk samen en gaan door de hele bak, in de stroming, zo super om te zien, ze eten bijna uit mn hand ook, helemaal geweldig!
 
An Vrolijk zei:
ik heb er zulke schik van, ben blij dat ik ze heb.
Dan ben ik blij dat ik je ze toen heb genoemd! :D

~ Ivo
 
wat ziet je bak er goed uit zeg, top! en wat een superleuke vissen heb je.
 
Staat er super bij,in geen velden of wegen meer te vergelijken met je "saaie" bak van het begin! ;)
 
Ik sluit me bij John aan, echt heel leuk geworden An!
 
heel mooi geworden An...
en blij dat het nu stukken beter gaat met je visjes
 
Ziet er mooi uit hoor Anneke. Vooral die stenen maken het leuk.
 
soms twijfel ik wel eens, zijn het wel Pristella maxillaris of toch stiekum iets van pitbull vissen, hahaha bij rode mug zijn ze nog veeeeeeeel erger, maar ze zijn dus absoluut niet bang..

[video]http://www.youtube.com/watch?v=PabA7g4wF7M[/video]
 
geweldig! bang zijn ze zeker niet, hahaha.
leuk filmpje An
 
Wat een leuk filmpje heb je gemaakt :D BANG? tsssss wij toch niet hahahaha
 

Terug
Bovenaan