LalaLaraSophie
Well-known member
Tis dat ik als astmapatiënt geen affiniteit heb met jullie handelswaar, maar wel een erg gave bak. En nog in de buurt ook. 😀
lust je geen cake 😛Tis dat ik als astmapatiënt geen affiniteit heb met jullie handelswaar, maar wel een erg gave bak. En nog in de buurt ook. 😀
Die met de bijzondere receptuur waar jij op doelt heb ik inderdaad nog nooit gegeten 🙂lust je geen cake 😛
Of truffels 🤪lust je geen cake 😛
In het aquarium?Liggen 3 betonplex platen op de bodem, dus het gewicht word goed verspreidt
😉zeker een mooi stukje hout, maar ik vind de stropdas nog mooier 😛Mooi stuk hout hoor maar je broek mag er ook wel wezen😉
De broek was wat te lang dus daarvan hebben ze een stropdas gemaaktzeker een mooi stukje hout, maar ik vind de stropdas nog mooier 😛

Je bent hier ook van harte welkom om even te kijken. De koffie is uitmuntend al zeg ik het zelf😜Het aquarium ziet er zo een stuk beter uit!
Via mijn werk mag ik heel af en toe winkels als die van jou bezoeken....altijd leuk om te zien en meestal wel heel relaxte mensen in de zaak 😎
Zijn wit / rood leds in het midden. Aan de zijkant gele rgb led balken. Beetje verloop in de lichtsterkte creëeren.Heel gaaf. Heb je nou een rodere verlichting boven het hout hangen? Die snoeken maken de bak wel af![]()
Mochten jullie ooit eens langskomen, er zit ook nog een colbertje bij de set.😜De broek was wat te lang dus daarvan hebben ze een stropdas gemaakt![]()
Misschien is het een idee om dit als tenue te gaan verkopen naast de koffie en aanverwante artikelenMochten jullie ooit eens langskomen, er zit ook nog een colbertje bij de set

Neejo dan is het personeel niet meer exclusief gekleed.😜 nu weet je precies bij wie je moet zijn om wat te bestellenMisschien is het een idee om dit als tenue te gaan verkopen naast de koffie en aanverwante artikelen![]()
![]()
Kan ik beide beamenDe koffie is uitmuntend al zeg ik het zelf😜
Mochten jullie ooit eens langskomen, er zit ook nog een colbertje bij de set.😜

Ik had in 1e instantie meer kleine gehaalt dan ik wilde in de hoop dat er een koppeltje zou onstaan, maar vond het te druk worden. Koppeltje is helaas niet gelukt😅Ziet er goed uit. Vanwaar terug naar 4
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.