Wat is er nieuw

De 330x100x100 in de winkel. (Coffeeshop Amersfoortseplein)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Coffeeshop Amersfoortseplein
  • Startdatum Startdatum
😁 het hout past, nou na een paar kleine zaagsnedes dan. De afgezaagde stukjes natuurlijk niet weg gegooit. Eindelijk ingewatert, dat heeft wat weekjes geduurd 🙄
20210408_162041.jpg

Ben toch wel blij dat ik van dat minimalistische ben afgestapt.
20210425_104755.jpg
20210425_104807.jpg

Het aquarium ziet er zo een stuk beter uit!

Via mijn werk mag ik heel af en toe winkels als die van jou bezoeken....altijd leuk om te zien en meestal wel heel relaxte mensen in de zaak 😎

Heel gaaf. Heb je nou een rodere verlichting boven het hout hangen? Die snoeken maken de bak wel af :smitten:

Het aquarium ziet er zo een stuk beter uit!

Via mijn werk mag ik heel af en toe winkels als die van jou bezoeken....altijd leuk om te zien en meestal wel heel relaxte mensen in de zaak 😎
Je bent hier ook van harte welkom om even te kijken. De koffie is uitmuntend al zeg ik het zelf😜

Heel gaaf. Heb je nou een rodere verlichting boven het hout hangen? Die snoeken maken de bak wel af :smitten:
Zijn wit / rood leds in het midden. Aan de zijkant gele rgb led balken. Beetje verloop in de lichtsterkte creëeren.

De broek was wat te lang dus daarvan hebben ze een stropdas gemaakt :pp
Mochten jullie ooit eens langskomen, er zit ook nog een colbertje bij de set.😜

Misschien is het een idee om dit als tenue te gaan verkopen naast de koffie en aanverwante artikelen :DD :DD
Neejo dan is het personeel niet meer exclusief gekleed.😜 nu weet je precies bij wie je moet zijn om wat te bestellen

gaaf geworden als ik voor zoiets ruimte had lijkt het mij ook wel wat

Kleine update, de groep cichla's is geslonken tot 4 stuks.
Daarbij 1 vuur aal en 1 bandspoor aal, en 2 dats.

Het overmatige licht een beetje gedimt, wat meer rood en wat meer plantjes.

De linkerhoek is wel redelijk naar wens.
Nu eens rustig uitproberen wat er rechts allemaal aan plantjes moet komen.
20210704_164719.jpg

Ook een zwevende / hangende tak aan de rechterkant zag er wel leuk uit.

Mooie bak hoor, je zal er net als de meeste wel nooit klaar mee zijn, maar het ziet er mooi uit zover.

Ziet er goed uit. Vanwaar terug naar 4

Ziet er goed uit. Vanwaar terug naar 4
Ik had in 1e instantie meer kleine gehaalt dan ik wilde in de hoop dat er een koppeltje zou onstaan, maar vond het te druk worden. Koppeltje is helaas niet gelukt😅

Is al weer een flinke poos geleden sinds je laatste update. Hoe staat de bak er momenteel voor? Ik zou graag nog eens foto’s zien.

Ze heeft er, gezien de tijd, zelfs slapeloze nachten van. Dan kun je niet weigeren toch

(Ook al is hij al een halfjaar niet meer online geweest 🙁 )

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan