Zoals altijd vast erg leuk Christian maar ja zoals altijd kan ik je video niet zien
Pak van mn hart want ik heb tijden gedacht dat ik de enige wasIk ook niet.
Mvg ronald
Klopt want dan is er tenminste nog iemand die niet slap zit te lullen. Laat John maar lullen
Nee, de jades zitten alleen.Heb je nog andere vissen erbij zwemmen?
Nu wel he 😛Wow, mooie vis hoor.
De miniopinna baby's hebben het nest verlaten en papa ook. Sindsdien zie ik maar af en toe eentje rondzwemmen. Of ze het overleven of niet, geen idee, we zullen zien. Ik voer af en toe bij en de bak is rijp genoeg om voeding te vinden maar het is ook niet per se de bedoeling alle kleintjes groot te brengen.
Bekijk bijlage 375490
Ze hebben een lage pH en weinig vervuiling nodig. Dus werken met pure osmose en turf. Als dat geregeld is zijn ze niet per se moeilijk. Maar vraagt wel wat meer voorbereiding dan een splendens ja.Erg mooi en zijn die nou moeilijker dan een Splendes?
Puur osmose, ze houden niet van hardheid.Gebruik jij puur osmosewater of meng HD het met kraanwater?
Ik volg, lees mee op het forum via de telefoon. Via Chrome. Edge zie ik wel het filmpje maar via Firefox niet.Haha smaken verschillen John 😛
Nou moet ik zeggen dat ie ook niet goed op kleur was. Dit filmpje is iets beter:
Bekijk bijlage 377908
Ja! Daar komen de mandors en ornaticauda vandaan.Christiaan ken jij Jurre en Eleni van
Sluierstaart & Labyrintvis Kwekerij
Waarom haal je de man en vrouw dan niet uit elkaar?Inmiddels het 4e nestje. Van het 3e hebben 12 het vrijzwemmer stadium behaald en er zwemmen nu nog steeds een aantal rond in de bak, ouders lijken het totaal niet erg te vinden.
Ik ben wel bang voor een aantal dingen.
Met een nest per week wordt het wel heel zwaar voor de ouders. Vooral voor het vrouwtje.
En als er elke keer net zoveel overleven als bij de 3e poging heb ik binnenkort misschien wel veel teveel jongen...
Dat is een overweging, maar in mijn ervaring met andere soorten binnen het complex niet nodig. Het is nu zomer, relatief stormachtig weer, op zich is het nu echt dé periode om te kweken. Als dit heel lang doorgaat zal het wel moeten maar het gaat nu afkoelen dus het zou mij ook niet verbazen als dit het laatste nestje is tot misschien wel februari. Ze zijn nu gezond en duidelijk "in the mood" dus opzich is het nog geen probleem.Waarom haal je de man en vrouw dan niet uit elkaar?
Inmiddels het 4e nestje. Van het 3e hebben 12 het vrijzwemmer stadium behaald en er zwemmen nu nog steeds een aantal rond in de bak, ouders lijken het totaal niet erg te vinden.
Ik heb al naam voor jou nieuw winkeltjeEn als er elke keer net zoveel overleven als bij de 3e poging heb ik binnenkort misschien wel veel teveel jongen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.