Niet geweldig... Ben een paar weken geleden al mijn LPS verloren binnen een paar dagen. Ik heb nog steeds geen idee wat de reden is. Alle waardes lijken normaal te zijn dus ziekte/vergiftiging lijkt de boosdoener.Hoe staat het met de zeewaterbak?
Haha smaken verschillen John 😛Nou Christian in de regel vindt ik een Betta mooi maar dit vindt ik persoonlijk een van de mindere en daar wil ik gewoon eerlijk in zijn.
Ik neem aan dat jij hem wel mooi vindt en er blij mee bent en daar gaat het om dus ik wens je natuurlijk veel plezier van je aanwinst.
bij mij doet ie het gewoonJa lekker Christian maar bij je video staat: geen video met ondersteunende indeling gevonden🤣
Ik ben nu onderweg naar werk maar ik maak morgen uitgebreid foto's 🙂Bij mij doet de video het ook. Ben het met je eens dat in de video het visje beter tot zijn recht komt. Dat geel in de rugvin vind ik wel erg mooi.
Heb je recent nog een foto geplaatst van je setup? Ik zie/hoor sponsfilters. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je auqarium "hoek" eruit ziet.
Die Grunnegers hebben ook geen tijdbesef zegIk ben nu onderweg naar werk maar ik maak morgen uitgebreid foto's
Bij de jongeren Grunnegers tellen ze in werkdagen dus je kan de foto's pas ten vregste op maandag verwachten tenzij hij maandag vrije dag heeft .Die Grunnegers hebben ook geen tijdbesef zeg
Volgens mij heeft ie momenteel 3 weken vakantieBij de jongeren Grunnegers tellen ze in werkdagen dus je kan de foto's pas ten vregste op maandag verwachten tenzij hij maandag vrije dag heeft .
Het kan ook een chromosoon te kort zijn die grunnegers hebben ivp met foto's plaatsen . ik ken nog een grunneger die zegt foto's te plaatsen en tussen zeggen en doen zit soms ook maanden .Volgens mij heeft ie momenteel 3 weken vakantie
dit is wildkleurMooi visje! Wildkleur of?
Zoals eigenlijk alle visjes hier op pure osmose. Dus pH rond de 4-4.5 en TDS <50.Super Christiaan die betta maar op welke waterwaardes hou je dit diertje .
Dat klopt 🙂Volgens mij heeft ie momenteel 3 weken vakantie
Wildkleur en wildvang, yep 🙂Mooi visje! Wildkleur of?
Nee daar kom ik niet meer. Gewoon bij ruinemans besteld via Frits 😉Bij Utaka gehaald? Mooie vissoort in ieder geval.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ben vergeten foto's te maken en inmiddels op vakantie ben maar ik ga mijn best doen om enigzins recente foto's te vinden 😛Die Grunnegers hebben ook geen tijdbesef zeg
Of een koppel Phyllobates vitatus of een groepje rouwgekkos. Moet nog even kijken hoe en wat.Mooi, en wat komt er in dat Exo Terra terrarium?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.