Mooi visje Christian.
Doe ik inderdaad! Maar ik vind het ook heel fijn om ze al zo jong mogelijk op droogvoer te krijgen, scheelt problemen in de toekomst 🙂Je kan ook zelf artemianauplien kweken toch?
Mooi excuus om nog een 80 op te zetten 🙂O jee, straks is de bak te klein😉
Zie nu pas dat ik deze bak nog niet had gedeeld hier 🙂
High tech 60p, op mijn manier 😛
Zit mijn kweek trio Dario tigris (ex sp. Myanmar) in 🙂Bekijk bijlage 344693
Alles is vrij gelig in die bak moet ik zeggen, in het echt is het eerder lichtgroen maar het is een 20mg/l vloeistof. Voor deze bak en planten ruim voldoende en lekker veilig voor de vissen.Leuk bakje en hoeveel co2 zit daar in want de dc lijkt me vrij gelig.
Hoe doen deze het inmiddels? Heb je al jongen groot weten te brengen?Ik was algen aan het verwijderen toen ik dit vond...
Bekijk bijlage 344658
Andere koppel is ook bezig geweest 😛
Met de hittegolven terwijl ik weg was ben ik veel van de baby's verloren maar ik heb er nog 2....Hoe doen deze het inmiddels? Heb je al jongen groot weten te brengen?
Ah, balen. Heb je foto's van de dieren? Het is veel werk om ze groot te brengen. Gelukkig heb je er nog een paar, dan is de moeite niet helemaal voor niets geweest, tenminste...Met de hittegolven terwijl ik weg was ben ik veel van de baby's verloren maar ik heb er nog 2....
Moet zeggen dat ik ook even niet de moeite heb gedaan om de dragende moeders apart te zetten, die 2 zijn nog van het eerste nest. Heb inmiddels al 5 of 6 nestjes gehad maar die zijn waarschijnlijk als albimarginata voer geëindigd.
Heb niet veel foto's van de baby's. Ze zitten in een vrij grote breedernet en de camera wil maar niet focussen 😛 Je kan de vorm herkennen maar niet veel meer hahaAh, balen. Heb je foto's van de dieren? Het is veel werk om ze groot te brengen. Gelukkig heb je er nog een paar, dan is de moeite niet helemaal voor niets geweest, tenminste...
Christian van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst
Christian, proficiat! Fijne dag toegewenst. 🥳
Bedankt allemaal!Van harte Christian,
Gr. Ed
Mooi! Daar ga je veel plezier aan beleven. Mooi visje die c018!Bedankt allemaal!
Heb vandaag nieuwe visjes mogen ophalen hehe
8x Corydoras c018
8x Corydoras julii (ja, de echte 😛)
20x Hyphessobrycon amandae
Zeker mooie visjes maar stiekem is julii wel de ster 😛Mooi! Daar ga je veel plezier aan beleven. Mooi visje die c018!
Inmiddels weer 14 S. selatanensis jonkies in een uitgroeibak en weer een volwassene met de bek vol eitjes. Toen ik deze 4 kocht en hoopte dat ik de groep zelf zou kunnen uitbreiden dacht ik niet dat het zo snel zou gaan!Heb niet veel foto's van de baby's. Ze zitten in een vrij grote breedernet en de camera wil maar niet focussen 😛 Je kan de vorm herkennen maar niet veel meer haha
Zijn nu groot genoeg om bassleer en diepvries daphnia en tubifex te pakken en gelukkig doen ze dat ook.
Bekijk bijlage 347952
En nu nog een kans. Nu zonder vakanties ertussen en hopelijk ook geen zware hittegolven, dus het moet nu wel goedkomen.
Bekijk bijlage 347953
Toch moet Christian er nu eens mee stoppen om koffiepads in die bakken te gooien😉Ziet er weer goed uit 👍.
Zo te zien is het wel kwaliteits koffie 😉Toch moet Christian er nu eens mee stoppen om koffiepads in die bakken te gooien😉
Lekker aantal, wij hebben er nu 16 rondzwemmen. Het gedrag is er beter op geworden. Echt bijna een scholenvisje, nu.Inmiddels weer 14 S. selatanensis jonkies in een uitgroeibak en weer een volwassene met de bek vol eitjes. Toen ik deze 4 kocht en hoopte dat ik de groep zelf zou kunnen uitbreiden dacht ik niet dat het zo snel zou gaan!
Supermooie bak! Zijn dat stukken turf op de bodem? Wat voer je zoiets eigenlijk? Bijzondere soort, hoor.En er is een bakje bij gekomen. 36cm paro bakje.
Zit een zestal jonge Parosphromenus ornaticauda in, leuke visjes maar och zo klein.
Bekijk bijlage 350036Bekijk bijlage 350038Bekijk bijlage 350039
Daar zit WIO Crikey in, het is een mix van lavasteen in verschillende formaten en roodbruin zand + stukjes mulch. Alles behalve de 3 grote lavastenen hoort daar bij. Prachtige mix voor biotopen, wel behoorlijk prijzig als je meer dan 1 zakje nodig hebt 😛Supermooie bak! Zijn dat stukken turf op de bodem? Wat voer je zoiets eigenlijk? Bijzondere soort, hoor.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.