Dit album is gewoon genieten. Wat een mooie garnalen. Kan me voorstellen dat je er erg van geniet.
Dit album is gewoon genieten. Wat een mooie garnalen. Kan me voorstellen dat je er erg van geniet.
Zo kun je toch veel van je bakjes genieten Sanne🙂
Whahaha! Hoop dat je goede oordoppen hebt anders kun je slapen volgens mij wel vergeten😀
Vind ze alleen zo eng. haha
Dank jullie wel.
Het mooie van deze beestjes vind ik echt dat je er uren naar kan kijken.
Ik plak dan een voedertablet hoog tegen het glas en die valt langzaam uiteen.
De kleine deeltjes gaan met de stroming mee en dan kun je een spelletje spelen, wie gaat het vangen 😀
Deze hebben geen scharen he, zoals kreeften.
Die waaiers zijn super zacht hihi.
En ze zijn banger voor jouw hand dan anders om 😀
Tjonge jonge wat een boel #metoo gebeurtenissen daar in jouw bakje😀 Iedereen wil op het beste plekje in de stroming zitten.
Wat een leuke en mooie foto's Sanne
Wat een mooie foto's! Die posthoornslakken zijn leuk, ik heb hier alleen een poelslak van een halve cm die ik af en toe zie maar vind het altijd leuk als ik hem na zoveel dagen weer eens zie kruipen.
Mooi! De bak bij de fysho groeit lekker vol! Zou de rode lotus ietje naar de kant plaatjes, zo deelt hij het aquarium een beetje in tweeën, maarja kwestie van smaak😉
Jouw rio is ook lekker groen!
Die bij de Fysio is flink opgeknapt zeg
Heel mooi allemaal,kan niet wachten op foto's van de garnalen! 😉
Heel mooi, beiden trouwens
Wauw wat een mooie,welke zijn dat dan?
Je bakje ziet er goed uit! Die bij de fysio ziet er ook echt een stuk beter uit Zijn ze vast blij mee daar.
Ik had toen vorig jaar (2016) op de vivariumbeurs een tiental spotted head garnalen met pinto gen gekocht.
(bij Mark van onlineaquariumspullen)
En deze garnaal is een jong van dat groepje. En is een Pinto en dan de striped versie dacht ik.
De meeste jongen waren gewoone spotted head.
Had er maar een paar pinto's uit (spotted en striped)
Mooie plaatjes alweer Sanne
Echt heel mooi,wil ik ook! 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.