Om al dat gedoe met achterwanden en poster te voorkomen hadden ze beter aquaria zonder achterruit kunnen verkopen
Top thanks. Nou dan wordt het schilderen 😀Gewoon met een spatel/plamuurmes, is het zo weer er vanaf te krijgen. Ik heb gewoon de goedkope tubes gebruikt;
Bekijk bijlage 283251
Ik heb net zo een söchting oxydator mini gekocht, je hebt ze ook groter.
Ik las dit
Bekijk bijlage 283514
Wellicht helpt het tegen blauwalg bij je pa?
Ik heb die dingen in nagenoeg al mijn garnalenbakjes, maar nooit geweten dat het ook bij blauwalg kan helpen!
Thanks voor de tip, ik ga het aan mijn vader doorgeven!
Wist ik ook niet. ik las voor de grap de handleiding. en zag het staan. en las in de middag over je pa's blauwalg probleem.Ik heb die dingen in nagenoeg al mijn garnalenbakjes, maar nooit geweten dat het ook bij blauwalg kan helpen!
Thanks voor de tip, ik ga het aan mijn vader doorgeven!
Mooi hoor! En speciaal voor ons je bed opgemaakt 🙂
Geen last van de filters 's nachts?
Dat jullie nog aan slapen en ander dingen 😀 toe komen met zo veel licht in de slaapkamer😎😉😀
Maar goed dat het licht op zijn tijd uitgaat bij de bewoners 😀
Mooi geheel zo
Is 12 uur verlichting niet heel lang?
Ik zou niet weten waarom, bij mij draait de maanvissenbak met plantvoeding als de 2 garnalenbakjes zonder planvoeding ook op 12 uur licht en zonder problemen of algen.Zou ik het toch beter aan kunnen passen denk je?
Als het gaat, waarom zou je?Nu je het zo zegt.... eigenlijk best lang idd.
De planten doen het allemaal goed en heb geen last van algen (op het ene kleine middelste bakje na waar wat draadalg in zit en de superfish waar bruinalg in zit maar die is pas opgestart)
Het draait nu al maandenlang zo, zonder dat ik plantenvoeding hoef toe te voegen vanwege de bodem waarschijnlijk.
Zou ik het toch beter aan kunnen passen denk je?
Hoe gaat het met de nieuwste garnalen?
Erg mooie foto s Sanne.
Heel mooi Sanneke! Fijn dat ze het goed doen.
Heb begrepen dat jij een paar veel te dure garnalen hebt gekocht op het Vivarium? die Dirk heeft jou ook echt niet onder controle 😀
mooie bakjes en garnalen sanne draai hier zelf ook 12 uur per dag doe je planting voeding geven?
Ja echt heh whahaha.
Ik moest mezelf wel even goed op mijn achterhoofd krabben en had de galaxy's al uit mijn hoofd gezet eerlijk gezegd.
Ik kon nergens echt mooie vinden. Of ik moest er tien in één bakje kopen waar dan misschien net een paar mooiere tussen zitten.
Of ik zag hele mooie voor 35 euro per stuk pffff. Zoveel geld groeit er niet aan onze appelboom dus....
Kortom, het wilde niet lukken.
En letterlijk de allerlaatste stand die we bezochten, die van het garnalenparadijs, had hele mooie zitten.
Voor een goede prijs (15 euro per stuk) en ik mocht ze zelf uitzoeken uit de hele groep.
Nu was alleen het probleem dat mijn zakgeld op was
Zegt mijn vader ineens, koop die maar als verjaardagscadeautje van mij, want je had nog geen cadeautje gehad.
Dus op die manier nu vijf garnaaltjes rijker en paps 75 euro armer 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.