De Lido 200 van Matts


Zo lang het verwarming element onder water is zal een pvc guard echt niet smelten.
Beterschap voor het kogeltje!

Groetjes John.
 
Ik ben er ondertussen van overtuigd dat het toch echt een brandwond is, hoe ie er bij is geraakt weet ik nog steeds niet. Gelukkig lijkt het er op dat het begint te genezen, al verwacht ik dat dat nog wel even gaat duren.

De titanium verwarming is vervagen door een glazen exemplaar met pvc-guard, dan zouden ze er toch echt niet meer aan mogen kunnen.
 
De wond van Timon is een tijdje helemaal wit geweest, maar lijkt langzaam aan te genezen. Ik het idee dat er toch wat pigment aan het terugkeren is ondertussen.


Een kleine vreetpartij, eten doet ie alleszins nog goed :LOL:

Pumbaa laat zijn tandjes even zien tijdens het uitpuffen na het eten :br:


verder draait het aquarium rustig voort, de



De epiplatys gaan echter regelmatig aan de haal te gaan met een regenworm, recht vanonder de neus van de kogels :rolleyes:
Dus dan moet ik er telkens met een pincet achteraan, in een poging de worm van ze af te pakken
 
Pumbaa blijkt toch met 100% zekerheid een vrouwtje te zijn.
Ik was de kogels vandaag slakken aan het voeren en plots vloog er van alles uit haar achterste:LOL:
Ze heeft een mooi spoortje achtergelaten:



Timon is al druk in de weer om ze op te eten, hij/zij is volop aan het blazen in het zand om er zo veel mogelijk te vinden
 

Terug
Bovenaan