Lientjepientje
Well-known member
- Lid geworden
- 6 maart 2022
- Leeftijd
- 24
Ik was vanmiddag bij de intra tuin voor een oplossing voor onze bettas. Dat is gelukt maar nu kwam ik dus bij de vissen afdeling. Waar ik al die arme bettas zag mannetjes in kleine vieze bakjes (overal kalk aanslag en de kitranden waren niet mooi af gewerkt) de vrouwtjes zaten dan weer samen in een iets ruimere bak onder de mannetjes. Er lag een soort "olie" laagje op het water. Alle vinnen leken gescheurd (nu weet ik dat je ook soorten hebt die daar op lijken maar deze hadden het letterlijk allemaal zeker 10 stuks..) ik had ze dus bijna allemaal gekocht..
Ik ben naar iemand toe gegaan en heb hier iets van gezegd ze zouden iemand laten komen maar ik was zeker 3 kwartier op die afdeling en er kwam niemand. Ik kan niet morge ff weer gaan kijken het is niet erg dichtbij. Maar kan ik dit ergens melden of wat kan ik het beste doen.
Ik ben naar iemand toe gegaan en heb hier iets van gezegd ze zouden iemand laten komen maar ik was zeker 3 kwartier op die afdeling en er kwam niemand. Ik kan niet morge ff weer gaan kijken het is niet erg dichtbij. Maar kan ik dit ergens melden of wat kan ik het beste doen.