Drachten-onlineaquariumspullen.nl

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Bert512, 30 mei 2016.

1. Fruyit

Fruyit

Lid geworden:
    26 jul 2018
    1 woord, Geweldig!
    Na lang twijfelen toch hier besteld op kerstdag, maar ik zat met een paar vraagjes en ik kreeg binnen het half uur antwoord, bestelling geplaatst en vandaag toegekomen. Alles zeer goed ingepakt, misschien wel te goed :pk. Kreeg er een gratis potje mos bij, wegens de feestdagen.

Zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel :)

2. TonHageraats

TonHageraats Beheerder Beheer

Lid geworden:
    30 aug 2011
    Een mededeling van Mark,

Goedemorgen allemaal!

Onlineaquariumspullen heeft de afgelopen jaren veel mooie dingen gebracht. Wij zijn bijvoorbeeld in 2 jaar tijd gegroeid van 300 naar 1250 producten en verhuist van een huisadres naar een bedrijfsadres met 100 vierkante meter ruimte. Nog belangrijker is dat wij heel veel mensen hebben kunnen helpen in de afgelopen jaren en heel veel klanten ook goede contacten hebben zien worden.

Vele van jullie weten misschien dat ik (Mark) naast de webshop een ''gewone'' baan heb op maandag t/m donderdag. Door de enorme groei van de webshop en de tijd die dit kost is dit helaas niet meer te combineren met mijn baan (iedereen schrikt, haha)!

Derhalve heb ik besloten om per 5 maart volledig voor de webshop te gaan. Dit zal niet alleen voor mij, maar ook voor jullie verschillende voordelen hebben. Bijvoorbeeld:

- Ruimere/snellere verzendtijden (voor x besteld is morgen in huis)
    - Ruimere telefoon en contact tijden
    - Nieuwe verzend opties
    - Soepelere verwerking van bestellingen
    - Etc.

Alle bovenstaande punten zijn nog onder voorbehoud, echter staat vast dat per ingang van 5 maart de webshop nieuwe ontwikkelingen zal krijgen die de bestellingen bij ons een nog prettigere ervaring gaan maken.

Tot slot wil ik graag iedereen bedanken! Zonder jullie vertrouwen was dit allemaal nooit gelukt
    :thumbs:

legoloco vindt dit leuk.
  3. NicoleE

NicoleE

Lid geworden:
    27 jul 2013
    Dat is mooi nieuws en een grote stap! Mark, mocht je meelezen, ik wens je heel veel geluk!

4. Nicolientje-W

Nicolientje-W

Lid geworden:
    30 jan 2018
    Mark succes toegewenst wij zijn een trouwe fan van jouw spullen

5. RichD1011

RichD1011

Lid geworden:
    3 dec 2015
    Hoppa, dat is nog is zaken doen!

6. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    Zo das een beste stap vooruit Succes gewenst :thumbs:

7. JdeV

JdeV

Lid geworden:
    12 jul 2014
    Mooi om zo van een hobby je werk te kunnen maken.
    Ook verschillende keren producten besteld hier, nette service en snelle levering van producten.

8. quistero

quistero

Lid geworden:
    28 sep 2016
    Geweldig dat je dit hebt kunnen opbouwen! Heel veel succes en plezier met je nieuwe (meer dan) fulltime baan :)