Zier er allemaal weer lekker fris uit Mike
Tnx!Zier er allemaal weer lekker fris uit Mike
Wordt wss dit weekend. Had mijn filtersponzen ook op dus helemaal helder is de bak nog steeds niet. Komen als het goed is morgen binnen dus dan moet dat laatste beetje zweefvuil ook uit de bak zijnBenieuwd naar de volgende foto's wanneer je er de tijd voor hebt.
Vast en omdat het alvast kan, even snel een totaaltje en foto van de vissen net een minuut in de bakDat gaat vast goed komen bij jou ben ik zeker van maatje.
Yup, is mn nieuwe bak. Ik denk ter vervanging van de echinodorussen. De stelen zullen de stroming minder hinderen rii de intake maar wel mooi met de stroming mee hangen naar het oppervlakDas jou nieuwe bak en ziet er top uit en je hebt veel meer open ruimte vooraan wat ik mooi vind maar waar ga je de rode lotus dan zetten ?
Zou mooi zijn maar ga er niet echt 100% van uit. Heb er nu ongeveer 40 op het glas en nog een paar op een drijvend blaadje, kreeg ik de eitjes niet vanaf dus maar met blaadje en al apart 😀Mooi Mike! Leuk die eitjes van de corry's! Hoeveel denk je er nu al wel niet te hebben?😀 Als die allemaal opgroeien😀
Voor nu blijven het er even 3. Was überhaupt niet voor plan deze diertjes te gaan houden, maar kwam zo op mijn pad. In de buurt voor een redelijke prijs eigenlijk niet te koop en 2 vd 3 zijn zwanger. Hoop dat ook hier een x-aantal jongen het gaan overleven, maar heb al aardig wat kleintjes rond zien bewegen dus de groep wordt vast en zeker wel groter. Zitten ook in een aparte bak met sponsfilter, dus grote slagingskans lijkt mijMooie foto's alweer en blij dat de CR's nog alle 3 leven,ga je deze ook nog wat uitbreiden want 3 is weinig he Mike.
Ja klopt, hoop dat ik ergens een lotus kan vinden om wat meer beschutting van bovenaf te krijgen. Hier bij de lfs zijn ze helaas niet leverbaar dus nog even verder zoeken.Die riessei moeten nog aardig op kleur komen 😉 Prachtige dieren.
Ik heb nog wel een stekje ronddrijven, maar die is nog niet zo groot..Ja klopt, hoop dat ik ergens een lotus kan vinden om wat meer beschutting van bovenaf te krijgen. Hier bij de lfs zijn ze helaas niet leverbaar dus nog even verder zoeken.
Als ik die hier kan planten dan graag! Groeit toch wel 🙂 Zal eens kijken of ik binnenkort een keer in de buurt ben!Ik heb nog wel een stekje ronddrijven, maar die is nog niet zo groot..
Of mss eentje via APO bestellen?Als ik die hier kan planten dan graag!
Zijn ze ook uitverkochtOf mss eentje via APO bestellen?
LOL, dat schiet ook niet op ...Zijn ze ook uitverkocht
Bij aquariumplanten.com hebben ze die nog wel hoor.Zijn ze ook uitverkocht
Heb die ook in mijn oude bak zitten en net overgeplaatst. Deze scholen met anderen visjes ook mee, erg leuk visje!Kreeg deze ?boraras merah? er ook bij
NopeLOL, dat schiet ook niet op ...
Vraag is dan alleen hoe duur ik uit ben voor slechts 1 plantjeBij aquariumplanten.com hebben ze die nog wel hoor.
Ooit de brigittae gehad en leuke visjes. Deze merah blijft een beetje lonely boven in de bak zweven. Wellicht als de riesei zich wat meer laten zien dat ie wat meer mee zwemt. We shall seeHeb die ook in mijn oude bak zitten en net overgeplaatst. Deze scholen met anderen visjes ook mee, erg leuk visje!
Ziet er ook erg goed uit verder!
Dan ben je al gauw een tientje armer als het niet meer is 😉Vraag is dan alleen hoe duur ik uit ben voor slechts 1 plantje
Precies daaromDan ben je al gauw een tientje armer als het niet meer is 😉
Je hebt een pb 🙂Mike ik heb een grote plant rode tijgerlotus die ik voor jou zou kunnen missen.
Als je interesse hebt lemme know buddy.
Is wellicht wat handiger dan via België, zal eens kijken of ik hem wellicht binnenkort keer op kan halen, of ik de auto mee kan 😀Ik kan hem ook wel opsturen hoor, maar da's dan een kleintje 😉
Tnx! Wellicht via mp, zo kom ik ook aan mijn stukken.Je hout is echt erg mooi! Trouwens je hele bak. Niet te vol enz prachtig ! Hopelijk hebben ze morgen bij onze local fs ook wat leuk hout
Tnx! Wellicht via mp, zo kom ik ook aan mijn stukken.
Yup, heb ook wel geluk gehad met bepaalde stukkenSerieus?!?! Hmm nooit eigenlijk iets via MP gekocht voor de aquarium wek via Aliexpress
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.