R
robru
Guest
Die bak komt wel weer goed, dat lukt jou best wel.
Ga ik ook wel vanuit, maar baal best dat ik nu weer bezig moet omdat de bak eigenlijk net draait.Die bak komt wel weer goed, dat lukt jou best wel.
Ik leer hier zelf ook veel van, vooral hoe je in deze situaties moet acteren.Ga ik ook wel vanuit, maar baal best dat ik nu weer bezig moet omdat de bak eigenlijk net draait.
Mike, worden jouw garnalen niet afgezogen door de intake?
Tnx! En ook favoriet voor de corydorasDe bak heb je weer netjes in orde gemaakt 😀 dat zandstrand blijft leuk he
Mike, worden jouw garnalen niet afgezogen door de intake?
De hele kleine garnaaltjes misschien wel ja, maar de volwassenen niet. Sterker nog, die zitten hier juist graag opIk wou hetzelfde al vragen 😀
Ach, hoort bij de hobby tochEn jij naar alles schoon houden hihi
Ik heb ook wel van die sponzen die ik over de intake kan doen, maar vind het niet zo erg om de garnaaltjes uit mijn filter te halen hoor. Houdt ik iig altijd wat aan populatie over en ze kweken op zich hard genoeg. En tnx, nog niet helemaal af maar al wel meer naar tevredenheid. De achterwand kwam ook eigenlijk wel door een zekere Joey, welke in zijn 2000G een achterwand heeft geplaats (net als in zijn andere bakken trouwens). Dit deed mij de handen ook wel weer jeuken om mijn boom terug te plaatsen.Misschien is dit wel een idee voor over je intake heen om kleine garnaaltjes te redden. En verder is het een hele mooi bak geworden.
Tnx! Je lotus staan linksvoor, met het idee dat beide planten (samen met de nieuwe) een beetje samen naar het oppervlak schieten. Komen al weer nieuwe blaadjes tevoorschijn, dus de trip lijkt hij overleefd te hebben.Mike alweer goed bezig he beste vriend en waar heb je de rode tijgerlotus gezet ?
Over je intake gesproken , ik dacht juist dat als je die net boven de bodem hangt dat die dan best het vuil opzuigt
Is op zich wel fijn. De vissen spelen daarin ook wel een rol; werken ook niet echt altijd mee. Straks maar weer even aan de slagDat is waar. Maar soms mag de hobby ook wel een beetje meewerken 😀
Ik deel jouw mening voor 200% Mandy.😀 whahahaha illegale bak 😀 ach het houdt je van de straat 😉 zelf zou ik er ook niet echt op reageren. Zou wel zeggen voortaan eerlijk blijven he meneer en mn kind erin steunen. Liever een aquarium hobby dan elke dag de straat op en boefje spelen 😀
Tja. Die benaming kwam eigenlijk naar aanleiding van deze post. Mijn ouders zijn ook absoluut niet tegen aquaria hoor, maar ivm de houten vloeren en gipsen plafonds niet echt de meest geschikte combinatie voor lekkage. En aangezien me dit al eens mis is gegaan, is mijn moeder hier altijd een beetje huiverig voor. Neem het haar niet kwalijk, voor nu staan deze er mooi samen. Ze begreep het ook wel voor de kleine visjes 😀😀 whahahaha illegale bak 😀 ach het houdt je van de straat 😉 zelf zou ik er ook niet echt op reageren. Zou wel zeggen voortaan eerlijk blijven he meneer en mn kind erin steunen. Liever een aquarium hobby dan elke dag de straat op en boefje spelen 😀
Kijk het even aan, ze zullen ook op onderzoek zijn nu met een nieuwe inrichting. Kan altijd nog kijken of ik ergens dingen toe kan voegen, al heeft er 1 het linker huisje geclaimd lijkt. De tijd zal het leren. Daarbij is het op zich ook niet zo erg, als de planten eenmaal maar goed geworteld zijnMooi verzorgde bak zoals altijd Mike maar wat ga je doen als je beide L 104 als bulldozers blijven gaan ? Ga je dan hun vertrouwde inrichting terug geven zodat ze terug de rust zelf kunnen zijn ?
Tnx!Ziet er leuk uit zeg! 😉
Heb ik ook geen van beide, maar heb ze eerder gehouden o p gewoon water dus verwacht eigenlijk geen problemen. Heel mss worden ze woensdag aanstaande geleverd, maar waarschijnlijker een week later. Ze hebben nog aardig wat vis zwemmen en bestellen dan soms niet, zoals deze week het geval wss zal zijn. Zodra ik ze heb, zal ik iig een foto plaatsenIk vind ze super en wou ze ook maar las dat ze houden van gelig water en dus over turf filteren en dat doe ik niet...
Wanneer krijg je ze ?
Heb ik ook geen van beide, maar heb ze eerder gehouden o p gewoon water dus verwacht eigenlijk geen problemen. Heel mss worden ze woensdag aanstaande geleverd, maar waarschijnlijker een week later. Ze hebben nog aardig wat vis zwemmen en bestellen dan soms niet, zoals deze week het geval wss zal zijn. Zodra ik ze heb, zal ik iig een foto plaatsen
Same here, zal mijn ervaringen delen hierOh echt misschien eens verder erin verdiepen in de toekomst. Eerst hier alles op orde hebben. Ben benieuwd wanneer je ze hebt 😀
Rooibos thee is de manier om water te kleuren.Ik vind ze super en wou ze ook maar las dat ze houden van gelig water en dus over turf filteren en dat doe ik niet...
Wanneer krijg je ze ?
Vind het vooral gaaf dat er, vooral bij de mannen, zoveel kleur in zo'n klein visje past. Terwijl het wel heel natuurlijk overkomt, niet zoals de neonkleuren bij bijv guppenLeuke visjes zijn dat, zit ik ook nog wel eens over te denken.
Ik ga het even aankijken hoe ze in een niet donkere bak doen. Kan altijd nog rooibos toevoegen, maar liever niet eigenlijkRooibos thee is de manier om water te kleuren.
Als je nu op zondag kwam...😉Op de terugweg even langs Veldhuis
TnxGoed bezig!Bak staat er ook goed bij
Dat was in eerste instantie ook het plan... Maar kwam wat tussen dus vandaag maar gegaanAls je nu op zondag kwam...😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.