Killerfish
Well-known member
Aan de hand van deze duidelijke foto's en uitleg begin ik het te snappen maar waar heb je die schotten van Juwel op de kop kunnen tikken ?
Kon je die schotten niet omgekeerd gelijmd hebben zodat de naam Juwel aan de achterkant stond of stoort je dat niet echt ?
Spraybars zie je inderdaad zitten en die kun je niet echt zo goed weg stoppen als deze uitstroommond zeg maar.
Die uitstroommond is van het merk JBL he ,zijn er 2 voor elke kant toch,waar heb je die dan gekocht ?
Hoe ben je in godsnaam op zo'n top idee gekomen ? Zelf uitgevonden en uitgedokterd of ooi ergens anders gezien ofzo ?
Heb een filterbox van @bderooij overgenomen en hier zelf de beide schotten uitgezaagd, zie eerdere posts uit mijn topic. Helaas de achterkant flink bekrast met het zagen, foutje van mijn kant, dus zo in de bak geplaatst. Zit er 9 vd 10x voor met leds aan, dan is het logo zelf toxh niet te zien. Met volle verlichting wel als je het weet, maar echt opvallen en storen doet het dus niet.
Uitstroommond, geen idee welk merk. Was toevallig in rijssen bij een shop waar deze in zo'n 'allerlei filterspul mandje' lag. Voor 1,50 kon ik hem niet laten liggen en voor de zekerheid gelijk maar 2 meegenomen.
Het idee, geen idee. Creativiteit ofzo denk ik
Heb ik een heel simpel antwoord voor; niet. Deze zuigt alleen bovenaf aan. Tot nu toe nog niks aan ophoping ofzo achter het hout, dus laat ik het lekker zo 😀Nog een vraag vergeten te stellen wat natuurlijk kan gebeuren he.
Op de eerste foto zie ik dat beide schotten tot onder toe helemaal zijn afgekit maar hoe kan de linkse instroom onderaan dan het vuil goed opzuigen ?
En vragen staat vrij! Daar is zo'n topic ook voor! En zoals we dan in de termen van het werk zegen,
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd 🙄
Prachtig allemaal en idd super op de foto gezet weer!
Tnx! Mooi om te horen!Heel erg mooie foto's heb je gemaakt zeg.
Gaaf he 😀 Ook erg blij mee! Enne, zonder touwtjes hoor Allemaal zonder handjes😛Alsof je vissen aan touwtjes hangen, zo helder. prachtig, man!