3x raden welke ik, althans besteld, dus heb 😀
Ik kijk het eerst maar even aan hoe goed het aanslaat voordat ik aan stekken denk. Ik wil de planten goed geworteld hebben, want merk nu al dat je ze er te makkelijk uit kunt trekken als ze iets blijven plakken aan je hand...
En zijn kleibollen echt nodig? Wordt altijd zo'n zooi als je toch wat verplaatst of door het grind gaat, de laag is namelijk alles behalve dik bij mij
Zover ik weet zijn kleibollen alleen nodig voor moerasplanten. Vallisneria is een echte waterplant. Zelf heb ik twee soorten Vallisneria, die groeien als een malle op alleen vloeibare plantenvoeding 🙂
Uitstel is geen afstel Mike.😉Eh, dit weekend wordt ergens deze week
Eh, dit weekend wordt ergens deze week
Wees maar niet bang hoor!Uitstel is geen afstel Mike.😉
Foto's zijn met een professionele camera gemaakt, zouden dus goed moeten zijn. Of ik ze ook zo goed gemaakt hebt moet nog blijken, heb ze nog niet op de computer bekekenAls hij maar komt is het helemaal goed Beter een goede foto wat later dan een flets ding op tijd
Mooie dieren maatje.Hoop de foto's uit te kunnen zoeken voordat ik zo weer weg moet, maar laat ik dan beginnen met een sneak-peak
Bekijk bijlage 127816
Tnx kerel!Mooie dieren maatje.
Mooie foto s Mike
Tnx!Gaaf Mike!
Mooie ploaties! Ziet er lekker uit!
Tnx! En ja, blij met mijn zwarte bodem. Icm de achterwand een hele rustige bak om naar te kijkenBlijft mooi zo'n zwarte bodem! mooi bakje!
Heel erg fijn om te horen 😀Jouw bak blijft een streling voor het oog en een bron van inspiratie voor mij Mike en die halfsnavels zijn een eyecatcher zeker weten.
Ben ik zelf ook nog niet helemaal achter eigenlijk Heb er 2 tetratec filters op staan. . Zal even met foto's laten zien hoe, hoop dat het dan duidelijk is 😀Sublieme foto en wat is je water zo kraakhelder man.Wat doe jij eigenlijk om zo'n mooi zuiver water te bekomen ?
Blijft toch effe brainstormen om het plaatje te begrijpen wat je bedoeld,in het echt is het natuurlijk vele malen makkelijker te begrijoen.
Ik zie dat je met een uitstroommond werkt en niet met een spraybar ?
Normaal werkte je toch met 3 tetra filters onderin je kast ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.