Daar heb je gelijk in wat dat dynamisch gebeuren betreft is ook nog een vrij nieuwe mogelijkheid denk ik voorheen hoorde je er weinig over.Heb het idee dat er niet veel zijn hier met een dynamisch contract en niet precies snappen wat ik nou wil doen🤷♂️
Daarnaast moet je wel de mogelijkheden hebben om de schommeling op te vangen daar zal ook wel een stukje angst zitten.
kortom niet voor iedereen.
Wat het tweede deel betreft leuk maar als het geen verschil maakt in gebruik dan zullen weinig mensen het nut er van inzien om dit te doen.
Voor wat het verbruik betreft na afkoeling.
Dit gebeurt er bij de 250 na verversing normaal rond de 5 kw per dag na verversing 6,40 kw per dag voor zon twee dagen duur dus behoorlijk lang voordat de boel weer op temperatuur is hier
verschil in temperatuur is zon drie graden na verversen.
In de winter moet ik trouwens bij verversen wel de gasketel het water ook laten verwarmen tot zon 22 graden anders wordt het te koud zon 15 -16 graden die temperatuur val in de bak lijkt met niet verstandig.
Verversen met daarbij behorende temperatuur val is natuurlijk wel wat anders als de bak verwarming een paar uur uit zetten hangt natuurlijk ook samen met de omgevingstemperatuur hoe veel de bak dan af koelt.
Laatst bewerkt: