Bijvoorbeeld de limnophila sessiflora die staat nog wat iel. De plant rechts van de rode plant het blad is minder. De groei wil niet echt. Of de verlichting meespeelt?Wat zie je dan aan de planten wat je minder vind gaan André?
Vallisneria iets omhoog trekken. Wortels mogen net wel/net niet zichtbaar zijn 🙂Misschien zijn er nog meer tips, hoor het graag
Ik zie geen planten die veel extra CO2 nodig hebben. Als er geen algen zijn die wijzen op een CO2 tekort zou ik het niet extra toevoegen.Kleuren kijken is lastig Andre maar zoals ik het zie mag die wel wat lichter maar wacht even op wat andere ervan denken.
Het zijn geen veeleisende planten. Maar juist met Co2, inline diffuser JBL verwacht ik toch wat meer van de planten.. en gedaan dus een paar Vallisneria wat ik nog kon gebruiken als jonge uitloper.Vallisneria iets omhoog trekken. Wortels mogen net wel/net niet zichtbaar zijn 🙂
Niet teveel op die digitale dingen vertrouwen wijken enorm afNiet elk huis is hetzelfde John. Digitale thermometer geeft aan 19° terwijl ingesteld op 24 graden de Visi-therm van 200 Watt.
Het hangt ook een beetje af van de dropchecker vloeistof. Die van mij word ook zo olijfgroen van kleur.Wat mij betreft is die kleur op het randje van geel, en ook niet zoals dat normaal voor standaardaquaria geadviseerd wordt toch?
Voorbeeldfoto van internet:
Bekijk bijlage 341262
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.