H
Hornet
Guest
Goede avond,
Ik heb sinds kort mijn eerste aquarium opgezet;
+/- 120L
6 zebrabarbeeltjes, komen nog 6 bij volgende week ergens
(gepland) 3-4 sewellia lineolata
pH 7,5-8, hardheid +/-8, temp 22-23 (misschien dat ik swinters naar 20-21 ga, hete zomerdagen zal dit hoger zijn dan 24)
en ik zou er een groepje garnaaltjes bij willen hebben. Vragen die bij mij opkomen als ik er over nadenk zijn;
-Welke soort? (Neocaridina cf. davidi, las ik, is erg gemakkelijk en ook niet onaardig om naar te kijken), hebben jullie andere aanbevolen soorten?
-Hoeveel? (ik zat te denken aan 10-12)
-Kunnen ze samen met mijn (geplande) soorten vis?
-Hoe zorg je dat ze allemaal te eten hebben? eet de helft alles op voor de rest het heeft gevonden of gaat dat altijd wel goed?
-Andere punten die elke beginner over het hoofd ziet?
Ik heb sinds kort mijn eerste aquarium opgezet;
+/- 120L
6 zebrabarbeeltjes, komen nog 6 bij volgende week ergens
(gepland) 3-4 sewellia lineolata
pH 7,5-8, hardheid +/-8, temp 22-23 (misschien dat ik swinters naar 20-21 ga, hete zomerdagen zal dit hoger zijn dan 24)
en ik zou er een groepje garnaaltjes bij willen hebben. Vragen die bij mij opkomen als ik er over nadenk zijn;
-Welke soort? (Neocaridina cf. davidi, las ik, is erg gemakkelijk en ook niet onaardig om naar te kijken), hebben jullie andere aanbevolen soorten?
-Hoeveel? (ik zat te denken aan 10-12)
-Kunnen ze samen met mijn (geplande) soorten vis?
-Hoe zorg je dat ze allemaal te eten hebben? eet de helft alles op voor de rest het heeft gevonden of gaat dat altijd wel goed?
-Andere punten die elke beginner over het hoofd ziet?