BettaFish96 zei:Die van mij staat op 2 m van mijn bed en de pomp maakt echt een lawaai, en als ik slaap is het licht wel uit dat maak zo;n zoem geluid maar overdag is het wel grrrr
Dank je ! Mijn aquarium is te groot hoor, en weegt nu alles bij elkaar 900 kilo schat ik. Dat krijg ik nooit meer van z'n plaats, en het zakt door de vloer van mijn slaapkamer ... Maar het lijkt me heel gaaf om te hebben !Beginnertje zei:@crash cowboy alles is mogelijk!
Ik heb het ook alleen op deze manier kunnen doen omdat de kast waarop het aquarium staat een onderdeel is van het bed. (kan nooit omvallen)
Hier zijn vast andere oplossingen voor te bedenken. (bijv diepere kast)
Mocht je hulp nodig hebben kwa berekeningen/idee�n etc: dan roep je maar.
Beginnertje zei:De danio's algeneters en garnalen zaten allemaal op 24 graden.
De ramirezi's zaten op 25 graden.
Ik heb de bak nu zelf op 24 graden staan en kan deze eventueel verhogen naar 25 graden.
Naar mijn weten is 24 graden de minimale temperatuur voor de ramirezi's.
De sterbai kunnen al vanaf 22 graden gehouden worden dus 24 graden moet daar ook aan voldoen.
Tevens waren in de zaak er ruim 15 aquaria met ramirezi's gevuld.
Het zal niet ideaal zijn maar voldoet naar mijn mening en die van de zaak voldoende.
Het is gewoon zo jammer dat je w�l een samenstelling visbestand topic had lopen, maar (i) over veel soortjes die je uiteindelijk hebt gekocht niets meer hebt gevraagd en (ii) bepaalde juiste en goedbedoelde informatie (ik h�b verteld over ramirezi's en je bodem, bijvoorbeeld) terzijde hebt geschoven. Nu zit je met een allesbehalve optimaal bestand en dat hierdoor eerder visjes heen zullen gaan (de frankei's gaan hun maximale leeftijd bij lange na niet halen, bijvoorbeeld) is eigenlijk gewoon ontzettend zonde.Beginnertje zei:Betreft inlezen.
Ik heb het volgende gedaan.
[uitleg]
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.