Ja, 1 iemand achter in de auto ?we kunnen er ook samen heen, een uitstapje van maken 😉
Ja, 1 iemand achter in de auto ?
Dat zal het inderdaad wel worden. Ik word straks verplicht met een elektrische auto opgescheept. Daar kun je niet zo ver mee rijden 😉
Vandaag he, zonder te twijfelen he, zonder er tegen in te gaan he, gewoon geluisterd.Dat vroeg ik ook al.
Ook oplossingen aangedragen, maar iets met eigenwijs en niet willen luisteren.
Vandaag he, zonder te twijfelen he, zonder er tegen in te gaan he, gewoon geluisterd.
Ik verlies die strijd anders toch.
Geen speciaal maar OorlogTosti hamkaas of speciaal?
Saving private TostiOorlog
Trouwens de vier nieuwe vissen hebben ook de strepen netjes zoals het hoort.
Rovers bij zetten he.Ook mooi dat nu ook de andere vissen mooi scholen. Die tetra's zwommen bij ons nooit bij elkaar
Continue ververssysteem zoals die van @Rebtor en @Nanoe van 6 a 7 liter per uur zal het gaan worden.Mooi gezicht zo, succes met ze.
Wat word je water ververs beleid?
het was de bedoeling dat ik de afgelopen dagen onder de vloer het riool zou aanleggen
Vloer eruit, volkiepen met water, prachtig paradijs voor die tosti'sPas alsjeblieft wel op dat je net vast komt te zitten onder de vloer want anders moet straks je vloer er ook nog uit 😉
Btw, leuk muziekje bij de video van George Z. 👍 👍
Glazen vloer erop.Vloer eruit, volkiepen met water, prachtig paradijs voor die tosti's
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.