Je mag wel een keer komen kijkenwat een prachtige vissen zijn het toch, ben wel jaloers zo hoor
Je mag wel een keer komen kijken
Geen probleem hoor, iedereen met interesse voor het aquarium is welkom.ik hou je eraan, Almere is vanaf hier nog wel te doen
Tja baasje is lief voor ze heWOWWWWWW...schitterend.
Lijkt wel als ze jaren in je bak zitten.
Helemaal niet bang of verkleurd.
mvg Ronald
Prachtige vissen Raoul.
Geen probleem hoor, iedereen met interesse voor het aquarium is welkom.
Ik ga ook hier en daar.
Inderdaad, echt hartstikke mooi zijn ze zeg!Prachtige vissen.😍
Hoeveel stoelen passen er op 1,5 meter afstand van elkaar in jouw kamer Raoul?Binnenkort een Discusmeeting bij Raoul 😉
En ze zijn aan de overkant wanneer het muziek stopt he.Ooh heerlijk dat muziekje er ook onder!
Waarom heb je zo diep aquarium gekocht.......20 cm diep was diep genoeg😉
Mvg ronald
En nog een reactie,mij is wel eens kwalijk genomen dat ik aanstaande Discusliefhebbers adviseerde,of afkeurde om verschillende kleuren te mixen.
Ik hoop echt dat A.S. Liefhebbers dit topic van Rjoemman gaan inzien of bekijken voordat hij of zij er een gekleurde kermisattractie van gaan maken,,,daar ga ik weer sorry,excuses vooraf.
Als Rjoemman hier T.z.t.Mee kan of gaat kweken dan hebben deze vissen een naam,en de gemixte Discusvissen die we te vaak zien hebben geen afkomst meer.
Yes dit is heel MI6 nummers 001 t/m 014 (vrijdag 018), dus rara wie is 007 ? 😎my name is Bond, James Bond, 007.... geweldig filmpje
"R"Wie is de baas van de 14?
Rechtse?
Eindelijk het gevraagde totaaltje! Geeft tenminste een indruk, machtig mooi.Bekijk bijlage 298271
Totaaltje
waarom heb je niet onmiddellijk de 18 meegenomen?Yes dit is heel MI6 nummers 001 t/m 014 (vrijdag 018), dus rara wie is 007 ? 😎
Staat een stukje terug geschreven.waarom heb je niet onmiddellijk de 18 meegenomen?
Daarnaast moest ik wegens omstandigheden waar ik jullie verder niet mee ga vermoeien cash betalen en ik had onvoldoende bij me voor 18 stuks.Ik ben gisteren met Judith deze vissen in Vianen gaan ophalen bij Aqua Amazon.
Ze zijn in februari naar Nederland gekomen en zijn nu zo'n 12 cm.
Er zaten 18 in de bak en ik heb er vier laten zitten, ik twijfelde of 14 niet te veel zou zijn, eenmaal thuis valt dat enorm mee.
Vrijdag komen die vier andere ook nog deze kant op.
waarom heb je niet onmiddellijk de 18 meegenomen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.