Benieuwd of deze planten het beter gaan doen dan je vorige planten.
NeuhBenieuwd of deze planten het beter gaan doen dan je vorige planten.
je bent toch met pensioen zei je ooit?Dat tellen,is een soort van afwijking ( grappig bedoeld) die ik ook heb,ik heb maar 6 Red back's maar als ik uit mijn werk kom en even daarna op de bank zit ga ik gelijk tellen,als ik tot 5 kom spring ik op om de 6e te zoeken.
ze lijken op hun baas he, wat wil je?Ze krijgen minimaal 3x per dag hoofdvoer discusmix.
tussendoor geef ik regelmatig snacks zoals bloodworms, pekelkreeftjes e.d.
Het zijn net piranha's zodra mijn vingers de bak ik gaat wordt ik aangevallen.
Altijd honger die beesten.
Geen idee of er koppels uit gaan komen.
Op het moment doen ze alleen treintjes maken, achter elkaar door de bak.
volgens mij luistert Raoul naar Guus Meeuwis.Soms zit er een dwarse tussen....
Het zal wel een meissie zijn, die luisteren nooitSoms zit er een dwarse tussen....
Op het moment doen ze alleen treintjes maken, achter elkaar door de bak.
Tijd voor een andere vrouw?Nou mooi hoor,als die machinist nu eens de conductrice bezwangerd dan gaat er echt een revolutie plaatsvinden in jou bak,ik verwacht met jou waterwaarden waar ik echt jalours op ben dat dit niet lang meer gaat duren,dit kan niet lang meer uitblijven,vele Discusliefhebbers kunnen jou waterwaarde's amper bereiken,misschien moet ik verhuizen,,,maar mijn vrouw gaat zeker niet mee,,.
In de vriezer doen tot het lekker hard is.
Rjoemman,jou vissen zijn volgens mij volwassen ofwel er sterk tegenaan
Wildvang zal niet veel groter worden dan een 16 cm.
Zonder uitval blijven ze alle 18 bij elkaar.Ik veronderstel dat je van plan bent de ganse groep ook op termijn samen te houden of zie ik dat verkeerd?
Terecht!En ik geniet graag van complimenten.
Steven heeft er eens een opmerking erover gemaakt hoe het blauw mijn bak uit spat.
Judith heeft de vissen live gezien/gebracht en gisteren iets dergelijks gezegd toen ze hier was.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.