V
VanooteghemJ
Guest
Prachtige kleuren! Persoonlijk vind ik dit stukken mooier dan de gekweekte soorten.
De liefde wordt alsmaar sterker he 🙂 <3Je kan dat niet vaak genoeg tegen me zeggen hoor. Ik straal er helemaal van.
En ik geniet graag van complimenten.
Steven heeft er eens een opmerking erover gemaakt hoe het blauw mijn bak uit spat.
Judith heeft de vissen live gezien/gebracht en gisteren iets dergelijks gezegd toen ze hier was.
Op verzoek heb ik alle rood en blauw van de SunLike modulen uit gedaan.
En persoonlijk vind ik dan nog dat het blauw er af klapt, ja toch?
En persoonlijk vind ik dan nog dat het blauw er af klapt, ja toch?
Maar dat zijn ook geen Discus he.Prachtige kleuren! Persoonlijk vind ik dit stukken mooier dan de gekweekte soorten.
De liefde wordt alsmaar sterker he 🙂 <3
Het is dan ook zo'n beetje alles wat ik heb he.Volgens mij had Raoul al flink wat liefde voor de vissen hoor 😛
Het is dan ook zo'n beetje alles wat ik heb he.
Je kids toch?Het is dan ook zo'n beetje alles wat ik heb he.
Die zijn al volwassen.Je kids toch?
Je kids toch?
Die zijn al volwassen.
Die wonen niet hier.
Jij bent meestal heel duidelijkJa? Wat is daarmee?
Was vrij duidelijk toch? 😆😛
Jij bent meestal heel duidelijk
Hoe je nog 15 jaar aan het afwassen bent om ze helemaal af te betalen misschien? 😉Welk verhaal?
Ik zie dat je reageert op de discus albums.Ik kwam kijken voor zijn wildvang discussen dus hij vertelde over de prachtige groep die hij aan jou had verkocht. Dat je er 4 had laten zitten & deze later alsnog opgehaald hebt ?.
Ik zie dat je reageert op de discus albums.
Ga je zelf voor wildvang Discus?
Op mijn vorige discus aquarium had ik twee flinke potfilters en een volledige CO2 installatie.
Voor dit aquarium wilde ik in eerste instantie niet met CO2 gaan werken omdat ik ditkeer voor een bioloog heb gekozen.
Bij een bioloog is het CO2 verlies normaal wat groter.
Maar nu ik zie hoe de anderen het doen heb ik er toch maar voor gekozen, vooral omdat de LED's nogal fel gaan zijn en de planten graag dat extra CO2 zien.
Ik heb wel tien maal het fotoalbum van Wouter doorgespit 🙂 . Naar zijn voorbeeld ga ik nu ook reactoren in elkaar klussen.
Ik heb ook de bekende pillen voor de planten in bestelling.
De transparant PVC en afsluiters zijn vandaag binnen gekomen..
De buizen zijn 11cm doorsnede (buitenmaat) en 50cm lang.
Totale hoogte zoals op de foto met de mof en afsluiting is 62 cm, daar komt dan nog wat PVC bochtwerk op en dat past dan precies onder het frame van 77cm.
Ik ben blij dat ik toch een hoger frame heb gekozen, standaard was 68 cm en dan zou het wel wat krap worden.
Ik heb de 4 bar druk PVC gekozen dat zou volgens mij voldoende moeten zijn, kon ook in 10 bar maar dan was de prijs dubbel.
Hiervan worden Cerges reactoren gemaakt, ik moet de doorvoeren nog bestellen.
De ene reactor wordt gebruikt om CO2 in op te lossen de uitvoer hiervan gaat rechtstreeks naar het aquarium.
De tweede reaktor zal zeer waarschijnlijk gevuld gaan worden met Siporax en BioHome als denitrificatie filter.
Ik zal het water hier extreem langzaam doorheen laten lopen met de afvoer weer terug het bioloog in.
Ondertussen begint het allemaal en flink bouwpakket te worden.
De hele slaapkamer staat al vol met alle spulletjes die ik al heb gekocht.
Bekijk bijlage 285594
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.