El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)


L001 blijft toch één van mijn mooiste vissen.
Beest met karakter.

IMG_20200617_183228.jpg

IMG_20200617_183222.jpg


IMG_20200617_183201.jpg
 
nee , zeker niet en je bent ook welkom in Friesland hoor al zijn mijn bakjes wel ietsjes kleiner :p
 
Mooi om te zen en toevallig heb ik bij het vullen laatst het ook eens mogen zien na jaren. Normaliter nemen ze de fles mee naar achter en zie je niet hoe ze dat doen hier.
 
Kan je niet beter voor een 10KG fles gaan? lijkt me stukken makkelijker dan die 2KG flessen die in no-time leeg zijn :juggle:
 
Kan je niet beter voor een 10KG fles gaan? lijkt me stukken makkelijker dan die 2KG flessen die in no-time leeg zijn :juggle:

Daarbij is het voordeliger want tot 2 kilo betaal ik zo n 13 euro en tot 5 kilo 25 euro, dus 10kilo zal nog wel voordeliger zijn en je hoeft niet zovaak te laten vullen.
 
En jullie denken dat ik 10 kg CO2 plus al dat metaal eromheen zo effe optil?

Ik doe nu 4 weken met 1 fles.

Hoe groot zijn die 10 kg flessen? want grote kans dat het niet onder het aquarium past en ernaast zetten ga ik niet doen.
 
En jullie denken dat ik 10 kg CO2 plus al dat metaal eromheen zo effe optil?

Ik doe nu 4 weken met 1 fles.

Hoe groot zijn die 10 kg flessen? want grote kans dat het niet onder het aquarium past en ernaast zetten ga ik niet doen.

Ja was bijna vergeten dat je al een bejaard mannetje bent natuurlijk :DD

Nee heb geen idee of dat zomaar ff in je kastje past, was zomaar een idee :))


Hier zie ik dat ze gemiddeld zo'n 69hoog en 21diameter hebben, maar wellicht is een 5-6kg fles wat handiger voor je?
Zou persoonlijk 1 maand standtijd met 1 fles erg kort vinden namelijk :))
 
Ik vind het al een heel gedoe om iedere 4-5 maanden mijn CO2 fles te moeten vervangen. Helemaal op mijn elektrische skateboard naar Nijmegen om daar de fles om te ruilen voor een volle fles. Iedere maand lijkt mij echt een ramp! :juggle:
 
20-22 euro is een normale prijs,30 euro is net te veel.zoek een ander adres.
 
Ik laat de fles vullen bij Chubb Varel en die zitten in verschillende plaatsen in Nederland. Het kan hier in Hoogezand bij Holthausen nog goedkoper maar dat is me op de fiets net iets tever.
 
Voor 2 kg betaalde ik 15 euro dus dat is best netjes denk ik.
Ik kan het misschien ergens anders goedkoper laten vullen maar dan komen er weer extra benzine kosten bij en dan is het ook niet meer de moeite waard.
 
Ik vind het al een heel gedoe om iedere 4-5 maanden mijn CO2 fles te moeten vervangen. Helemaal op mijn elektrische skateboard naar Nijmegen om daar de fles om te ruilen voor een volle fles. Iedere maand lijkt mij echt een ramp! :juggle:
Ik zie het helemaal voor me, CO2 aangedreven skateboard met Daan erbovenop.
retro-beeldverhaalraket-aangedreven-skateboard-37590245.jpg
 
20-22 euro is een normale prijs,30 euro is net te veel.zoek een ander adres.
Zoek je mee? ? Zo heel veel is hier niet helaas. Ik zit sowieso al op 30min afstand van huis. Toevallig werkt ik regelmatig in dat dorp :) dus kan ik het combineren.
 
Ik stel voor dat jullie hier de 2 kilo voor 13 euro komen laten vullen en dan kun je bij mij een bak koffie komen halen :DD ;)

Ik betaal hier bij de Maanvis 30 euro voor 2 kilo navulling. Dus 13,- euro voor een volle fles is geen geld. Dan hou ik 17 euro over voor de reiskosten. Dat wordt dan toch een elektrisch skateboard maar dan aangedreven op CO2. :juggle:
 
Ik betaal hier bij de Maanvis 30 euro voor 2 kilo navulling. Dus 13,- euro voor een volle fles is geen geld. Dan hou ik 17 euro over voor de reiskosten. Dat wordt dan toch een elektrisch skateboard maar dan aangedreven op CO2. :juggle:

Wanneer je dan thuiskomt moet je weer terug om die fles te laten vullen.

Zit je nou gewoon gratis koffie te bietsen bij John? :)
 
Ja eigenlijk wel.
Ik denk dat ik maar even bij Jos langs ga binnenkort voor wat manen.
 

Terug
Bovenaan