Yeszijn dat geo tapajos redhead?
Dat gaat goed komen. Vandaag de bak vol laten lopen met water, dan realiseer je je pas hoeveel ruim 1000 liter is. 😳Eerst zorgen voor een goede fundering
Ga ik zeker op korte termijn doen! Overigens vind ik je bak een plaatje!! De inrichting is 'spannend' met een mooie kleurencombi van hout, planten en bodem. Enige waar ik niet voor zou kiezen zijn die grote chicliden bij de Discussen maar da's mijn persoonlijke mening.Kom kijken.
Laat ik het je allemaal zien.
Tja zoiets moet je niet verraden Michelle en ons laten denken dat.....................................😉of gewoon elke 2 weken nieuwe planten erin zet
Het ziet er strak uit, benieuwd hoe het nu in het nieuwe jaar erbij staat!Maar ik ben geen Ed.
Bekijk bijlage 346452
Vissen komen op zo'n totaaltje nooit echt tot hun recht. Maar goed dit geeft wel een idee hoe de bak eruit ziet.
Mijn bak zit vol! 🤣Bak is leeg.
Vissen zijn weg.
Mag ik vragen wat de reden is?Bak is leeg.
Vissen zijn weg.
Ik heb ze te logeren zodat Raoul kan verhuizen. Vandaag hebben we zijn aquarium verhuisd.Mag ik vragen wat de reden is?
Wat bedoel je precies Raoul? Doe anders even via de pb wat veranderd moet worden want ik zie het zo snel niet.Ow shit inderdaad.
Kan een beheerder dat aanpassen svp.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.