El gran rio Amazonas de Raoul (rjoemman)


Wat een onderneming man 👍. Nu weer opbouwen 😊.
 
Welcome Home.
IMG_20230526_165449.jpg
 
Hij staat mooi om te lezen dat je op zo veel hulp mocht vertrouwen
:petjeaf:af voor deze klus en de helpers
 
Ondertussen is een staatsgreep aan de gang. Verandering van omgeving betekent opnieuw de rangorde bepalen. Er zijn vier vissen die besloten hebben om de leiding te gaan nemen. Dat doen ze door strepen uit te zetten en het gevecht aan te gaan. Soms is stoer bewegen al genoeg om indruk te maken.

Erg lastig fotos te maken want zodra je dichterbij komt gaan de strepen weer aan.


Dit is toch wel de grootste kanshebber

IMG_20230526_195847.jpg


Deze doet een poging om de macht te grijpen
IMG_20230526_195734.jpg


Altijd spannend.
Echt geen saaie vissen zoals elders beweerd wordt.
 
Ondertussen is een staatsgreep aan de gang. Verandering van omgeving betekent opnieuw de rangorde bepalen. Er zijn vier vissen die besloten hebben om de leiding te gaan nemen. Dat doen ze door strepen uit te zetten en het gevecht aan te gaan. Soms is stoer bewegen al genoeg om indruk te maken.

Erg lastig fotos te maken want zodra je dichterbij komt gaan de strepen weer aan.


Dit is toch wel de grootste kanshebber

Bekijk bijlage 360703

Deze doet een poging om de macht te grijpen
Bekijk bijlage 360705

Altijd spannend.
Echt geen saaie vissen zoals elders beweerd wordt.
Saai hoor! Ik kom snel een biertje bij je halen.
 

Super saai
 
Je bent altijd welkom.
Eventueel heb ik nog wel wat sterkers
 
Nou ja in je bak kun je wel de nodige kratjes opslaan als ze straks in de weg staan omdat Xammy het nu laat afweten:ROFLMAO:
Ik denk dat Xammy geen oog voor schoonheid heeft:rolleyess::rolleyess::rolleyess::rolleyess:
 
Mooie foto Raoul. Zijn ze alweer gewend?
 
Nope.
Het water hier in Maarssen is echt slecht tov Almere.
Ben het aquariumwater nu aan het verdunnen met Osmose totdat de waarden weer wat fatsoenlijk zijn.

Twee vissen hebben het er zwaar mee maar ik zie al verbetering sinds ik osmose aan het druppelen ben.
 
Is dat met osmose dan te doen met het verversen want je hebt denk ik aardig wat nodig daarvan.
 
Ik doe automatisch verversen he. Er loopt al jaren nonstop water het aquarium in en aan de andere kant wordt het op het riool gelost.
Ipv nu Almeerskraanwater loopt er nu dus osmose in.
Mijn computer met EC meting houd het in de gaten en indien nodig wordt een magneet klep dichtgezet.
 
Hele mooie video Raoul met dat kleine grut.
 
Wauw, mooi vastgelegd! Wat een tof gedrag zeg! Ga je er een aantal grootbrengen..? Weet misschien wel een huisje voor een paar 🙊🤩
 

Terug
Bovenaan