Ervaring PH/TDS meter aliexpress?


Die van Big Clive ga ik me vast een avondje mee kunnen vermaken, maar bij die van John Ward zie ik de relatie tot het onderwerp niet helemaal :deal:


Hier zijn alle USB-voedingen van aliexpress inmiddels de deur uit na dat er eentje ontploft was en er even later eentje lag te smeulen onder het bed. Voor de rest bestel ik daar best het nodige maar inderdaad lang niet alles. Onlangs daar nog een vlotter met aansluitmateriaal voor in mijn osmose-tank en een drop checker en shut off valve. Alleen die laatste duurt nu wel errug lang :regen:

Als je verwachtingen niet hoog zijn kan het altijd meevallen. ;)

John Ward heeft wat snoeren getest. Welke dus uiteindelijk in brand vliegen. Het ging om universele 230 volt aansluitkabels, welke je nu vaak bij tv's en computers ziet.

Die shut off valve. Ik zou er de eerste keren toch niet blind op durven te vertrouwen.

Koolstof en sediment filters, heb ik ook via ali gekocht.
 
John Ward heeft wat snoeren getest. Welke dus uiteindelijk in brand vliegen. Het ging om universele 230 volt aansluitkabels, welke je nu vaak bij tv's en computers ziet.

Die shut off valve. Ik zou er de eerste keren toch niet blind op durven te vertrouwen.

Koolstof en sediment filters, heb ik ook via ali gekocht.

De John Ward uit de link maakt alleen maar muziek, in plaats van snoeren kapot (of mis ik iets?)

Die shut off valve. Ik zou er de eerste keren toch niet blind op durven te vertrouwen.

Komt helemaal goed. Hou het zeker in de gaten :thumbs:
 

Terug
Bovenaan