Lecturer in Recent Runes
Well-known member
Je kunt het op maat maken en dat kan met die van JBL niet?
Om een diy gaatjesbuis aan te sluiten van dezelfde soort pvc is dit eenvoudiger. Grootte gaatjes en afmeting buis kun je dan zelf bepalen.Ik zie alleen geen meerwaarde in de pvc stuk van Andre en een normale meegeleverde outset van bv JBL ?
Om met dezelfde soort buizen van jbl uit te breiden heb je weer een set nodig. 2 x €14,- =€28,-Je kunt het op maat maken en dat kan met die van JBL niet?
Is dat voor 16/22 sprayset?
ja daar had ik hem opzitten op de set van de 1501Is dat voor 16/22 sprayset?
Hornbach heeft een 1,5 meter buis? voor denk 5 eu. die kan je zo fixen met een JBL outset. zie nog geen issues ermee.Om een diy gaatjesbuis aan te sluiten van dezelfde soort pvc is dit eenvoudiger. Grootte gaatjes en afmeting buis kun je dan zelf bepalen.
Graag een linkje.Hornbach heeft een 1,5 meter buis? voor denk 5 eu. die kan je zo fixen met een JBL outset. zie nog geen issues ermee.
Sorry is wel 1 meter geen 1.5.Graag een linkje.
Dit klopt zichtbaar, ik heb de JBL outset spray weer aangesloten. Een kudo waard!Probleem daarmee is is dat je binnendiameter van je buis nog maar 13mm is dus kleiner is dan de 16mm van je slang
Het zou mij wel wat lijken om de aanzuiging wat krapper te maken, zodat die mooi strak om de rand heen loopt. Fluval heeft daar ook mooi klemmen voor icm hun geribbelde slang, maar helaas krijg je die slang niet aan een JBL gemonteerd.
Uiteinden licht optrompen en knietjes koppelen, werkt perfect.Ik heb inmiddels uit de rommelbak van de lfs twee hele strakke bochtjes voor de in- en uitstroom opgeduikeld. Morgen maar eens kijken of ik de boel goed aangesloten krijg...
als je de standaard jbl set hebt hoeft er niets bij kun je hem zo op aansluitenDat zijn twee heel korte buisjes waar nog wel het e.e.a. bij moet... Het is inderdaad veel goedkoper én veel beter om zelf een spraybar te maken, denk ik.
Dat klopt en die heb ik ook, maar die lopen niet mooi door de houders van Fluval. Ik heb nu een perfect rond bochtje voor de instroom, wat ik zo aan kan sluiten op de slag, en de spraybar gaat met een bijbehorend verloopje ook rechtstreeks aan de slang.De wél passende gladde slangen zijn in de maten 12/16 én 16/22 mm. verkrijgbaar bij je Lfs.
als je de standaard jbl set hebt hoeft er niets bij kun je hem zo op aansluiten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.