Dat is jammer maar goed ook dat hoort weer bij de hobby en het is fijn dat de bak nu weer stabiel is.
Kost even een paar kilometers in de auto, maar was zeker een geslaagde dag!Ohnee wat jammer!
Hopelijk blijft het water nu wel 'rustig'.
Wat leuk trouwens dat jullie daar in het noorden elkaar op opzoeken en elkaar tegen komen!
Je hebt gedaan wat nog mogelijk is om het op te lossen binnen de kaders die er zijn! Maar ik begrijp je ellendige begin van de dag . Weet het nog van de CO2 klap die ik ooit had. Zoiets vergeet je daarna niet meer. Hetzelfde als toen ik onze jonge hond zag verongelukken.Omdat de scape redelijk uit elkaar geflikkerd was, en @AquaJantje en @Killerfish weer eens langs wilde komen besloten we er een scapedagje van te maken.
Gister zijn ze langs geweest.
Eerst nog even langs aquariumword online om wat over gebleven visjes in te leveren en nieuw voer te halen.
Daar kwamen we @Wandelendegarnaal nog tegen die later ook nog even kwam buurten.
Eenmaal weer hier aan de slag gegaan. Het resultaat mag er wezen.
Het was een super gezellige dag.
Bekijk bijlage 380441
Vandaag begon de dag kut.
Een dikke vette nitrietpiek. 😱😭
Niet bij stil gestaan dat door de nieuwe bodem alle bacteriën er uit zijn.
Met als gevolg 5 dode vissen waarvan 4 l-nummers 😭
Gelijk als een gek 2 waterwissel gedaan en 3 luchtstenen in de bak gedaan.
Hopelijk is de schade tot dit beperkt gebleven.
Jaa ! Flappie woont maar 10 km van me af. Dus dat is goed te doen 😀Ohnee wat jammer!
Hopelijk blijft het water nu wel 'rustig'.
Wat leuk trouwens dat jullie daar in het noorden elkaar op opzoeken en elkaar tegen komen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.