Dat heb je soms met geschreven tekst he😉
Dit is een Pangio Kuhli, dus dan kun je info opzoeken.De slang is een heel mooie vis.
Wat is de voeding van zo een slang?
Valt deze vis andere bewoners aan? Bv andere bodem bewoners.
Ik las dat deze slang kleine kreeftachtige op zijn voedingslijst staan heeft.
Ik vind de kuhli ook super leuk weet je welke Ook leuk zijn de panda Goby – Yaoshania Pachychilus. Misschien leuk voor in je nieuwe bak.😅Zaterdag weer met wandelende garnaal naar een lfs geweest. Dit keer was het aquaworldonline in Enkhuizen. Op vivarium had ik al hout gekocht bij hun stand maar verder geen idee wat voor winkel het was. Wandelende garnaal was daar ook nog nooit geweest dus hup date gepland, haar opgehaald en gaan.
Eenmaal daar viel het totaal niet tegen. Veel vissen en planten en een mooi assortiment. Geen bijzondere dingen maar wel alles wat je nodig hebt voor een goed draaiende zoetwater aquarium. Aangezien ik nog opzoek was naar een scholenvis ging ik niet met lege handen weg. Het scholen visje wat ik heb meegenomen is Pseudomugil furcatus. 10 stuks. Omdat ik meer mannen dan vrouwen heb, heb ik er 5 vrouwen nog bij besteld. Iedere keer als ik in een lfs was en ik zag kuhlies vond ik ze zo schattig. Nu heb ik er 4 meegenomen. Meer hadden ze op dat moment niet dus ik heb er nog 6 bij besteld. Ik ben helemaal verliefd op die kleine slangetjes. 🥰
Nog wat plantjes meegenomen ook. Misschien zaterdag de bestelde visjes weer ophalen.
Bekijk bijlage 352706Bekijk bijlage 352707
Kijk dat is een stukkie groter 👍succes en ik volgt t hier.Even een korte update.
Flappies bakkie word binnenkort omgeruild voor flappies bak 😅
Er komt een spik splinter nieuw aquarium, en wel de juwel rio 350.
Nu gaan bedenken hoe ik die wil gaan inrichten wat hout, steen en planten betreft.
Voortgang wil ik ook via youtube bij gaan houden.
https://youtube.com/@Nikitaskanaal
Benieuwd? Be my guest!
Dat zijn de Panda s maar die lijken me wel groot hoor:Ik vind de kuhli ook super leuk weet je welke Ook leuk zijn de panda Goby – Yaoshania Pachychilus. Misschien leuk voor in je nieuwe bak.😅
Die zien der idd ook leuk uit!Ik vind de kuhli ook super leuk weet je welke Ook leuk zijn de panda Goby – Yaoshania Pachychilus. Misschien leuk voor in je nieuwe bak.😅
Ja dat is nog wel een klusje en gelukkig heeft de lfs hem hier bezorgd en netjes omhoog getild en achteraf nog geholpen om hem op de kast te zetten.Dan moet ie nog naar boven getild worden
Mooie bak al! Wat heb je er voor substraat in liggen? Lijkt een beetje op het zand dat ik van de hornbach heb in een van de bakken (1-2 mm).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.