D
Deleted member 24958
Guest
Wat zou beter zijn een flipper of diffussor?
Ik hoor graag jullie reactie’s en ervaringen.
Groet
Groet
Een diffuser.Wat zou beter zijn een flipper of diffussor?
Groet
Waarom is de atomizer zoals die van JBL minder effectief dan een diffuser?Deze dus: Trappetje/Flipper, Diffuser, Atomizer en tenslotte als meest effectief een Reaktor.
Van links naar rechts. Minder effectief naar meer effectief. Dus is een Atomizer meer effectief dan een diffuser. Lees jij het anders?Waarom is de atomizer zoals die van JBL minder effectief dan een diffuser?
Bedankt voor je reactie !Een diffuser.
Er bestaat een volgorde van minst effectief naar meest effectief. Deze dus: Trappetje/Flipper, Diffuser, Atomizer en tenslotte als meest effectief een Reaktor.
Je hebt gelijk en ik had moeten typen waarom is de atomizer minder effectief dan de diffuserVan links naar rechts. Minder effectief naar meer effectief. Dus is een Atomizer meer effectief dan een diffuser. Lees jij het anders?
Ook dat had je niet moeten typen want dat schreef ik niet. Wanneer je goed leest begrijp je dat een Atomizer meer effectief is dan een Diffuser. (Een Inline Diffuser wordt om het verwarrend te maken ook wel Atomizer genoemd.)Je hebt gelijk en ik had moeten typen waarom is de atomizer minder effectief dan de diffuser![]()
Ja ze kunnen het lekker ingewikkeld maken want op de doos van JBL wordt het een diffuser genoemd. Maar zover ik me herinner heb je al een keer uitgelegd dat dit een atomizer is omdat hij niet in de bak zit.Ook dat had je niet moeten typen want dat schreef ik niet. Wanneer je goed leest begrijp je dat een Atomizer meer effectief is dan een Diffuser. (Een Inline Diffuser wordt om het verwarrend te maken ook wel Atomizer genoemd.)![]()
Ik volg dit avontuur graag omdat ik eigenlijk van plan was de atomizer van JBL te bestellen.Ja ze kunnen het lekker ingewikkeld maken want op de doos van JBL wordt het een diffuser genoemd. Maar zover ik me herinner heb je al een keer uitgelegd dat dit een atomizer is omdat hij niet in de bak zit.
Ik denk dat er best veel verschil zit in die inline diffusers want bij de JBL hou je vrij grote bellen die dan deels niet oplossen. Een UpAqua heb ik net in huis en die gaan we woensdag plaatsen.
Ik ging er ook vanuit dat deze goed werkt maar uit enkele reacties van andere leden blijkt dat de belletjes vrij grof zijn en dan minder goed oplossen.Ik volg dit avontuur graag omdat ik eigenlijk van plan was de atomizer van JBL te bestellen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.