H
Hartlief
Guest
Hallo ik heb een kweek bak met 4 bakjes aan elkaar voor mij betta.s maar ik zoek een folie om in de binnenkant te kunnen doen kan ik die achterwand zwart folie veilig gebruiken in mij aquarium
Enerzijds krijgen ze er levendigere kleuren van; anderzijds levert t een bak stress op, continue elkaar kunnen zien.Maar goed als ze elkaar kunnen zien is dat toch niet zo erg?
Ik denk dat het glas dat wel wint hoor.
Ben bang dat ze gestrest worden of het glas aanvallen
Ja daar ben ik niet bang voorEnerzijds krijgen ze er levendigere kleuren van; anderzijds levert t een bak stress op, continue elkaar kunnen zien.
Ik denk dat het glas dat wel wint hoor.
Als dat veilig is zit op dit moment naar foamboard te kijken maar lees er verschillende meningen overWerken met folie aan de binnenkant lijkt mij niet wenselijk. Wellicht een niet doorzichtig kunststof plaat op maat snijden en die in de bak plaatsen?
Dat is nog eens een simpele en veilige oplossing. Stukje zwart filtermat tegen het glas aan kan natuurlijk ook! Zo heb ik zelf eens een groot aquarium onderverdeeld in verschillende kleine kweekbakken dus dat ik daar zelf niet op gekomen benZwarte dunne filtermatten er tussen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.