Cédric Vleminckx
Well-known member
Schaamlaag?O ja, en er ligt nog steeds een laagje op het water. Ik had begrepen dat dit te maken heeft met de bacteriën en dat dit vanzelf wel goed komt? Hoe lang duurt zo iets ongeveer?
Schaamlaag?O ja, en er ligt nog steeds een laagje op het water. Ik had begrepen dat dit te maken heeft met de bacteriën en dat dit vanzelf wel goed komt? Hoe lang duurt zo iets ongeveer?
Schaamlaag?
Schaamlaag?
Cédric. Jij moet daar nog haar krijgen dus.....niet de popiejopie uithangen.
Wat een domme fout maakte ik hier. 😀 😀Schaamlaag?
Bedankt voor het meedenken en de tips!
Ik vraag me alleen wel het volgende af.. die spraybar zorgt voor beweging aan het wateroppervlak. zal alleen de uitstroom zonder spraybar ook voor voldoende beweging zorgen denk je?
En de kaamlaag en het zweefvuil vallen ook wel mee idd, het is niet dramatisch ofzo maar het is wel aanwezig en ik wil niet dat het erger wordt. Het liefst zie ik het verdwijnen.

.Wat scholen de roodkopjes prachtig!.
Wat is je bak mooi geworden Angela!
Ik miste nog iets roods in je bak, maar zag net op je filmpje dat je lotus nog wat verlegen is 😉
Als die dalijk de hoogte in gaat groeien dan krijg je een heel ander gezicht 😀
Je kunt een kleibolletje bij de wortels doen als je dat nog niet hebt.
Mooi stuk hout heb je trouwens! Die staat een beetje verstopt opgesteld,, maar is erg mooi!

Ziet er mooi uit, en stoppen die vissen ooit eens met zwemmen😀

Mischien heeft u hier wat aan: https://www.heems.nl/micranthemum-umbrosum/

dieper planten 😛
of dikkere zandbodem

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.