Fotoalbum edwin68


Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog de laatste
16706902617521866655821.jpg
16706903252751926191408.jpg
topjes afgeplukt voor de kaalheid te dekken
16707000709751545460484.jpg
zit juwelhelialuxspectrum lekker opteschijnen.
 
Beste Edwin, ik hoop dat je enige kritiek kan verdragen, een kuur met dactacid heeft er ondermeer voor gezorgd voor de dood van en dwergchichliden en zalmpje's, maar je vind het enigsinds positief dat de maanvissen er geen last van hebben, ofwel die gingen niet dood.

Als er vissen dood gaan, is dit dan de schuld van de winkel of heb jij misschien iets niet goed gedaan.
Nee ik heb geen fouten of(iets niet goed)zo gemaakt weet wel waar ik mee bezig ben op dit vlak.
Dit is puur te wijten aan onkunde van uit de zaak.
Ze mogen rustig weten dat ik in het vervolg ergens anders ga winkelen, maar dan weer bij de oude vertrouwde die wat verder reizen zijn.
DUS IK HEB ZEKER IETS GOED GEDAAN Treb
 
Nee ik heb geen fouten of(iets niet goed)zo gemaakt weet wel waar ik mee bezig ben op dit vlak.
Dit is puur te wijten aan onkunde van uit de zaak.
Ze mogen rustig weten dat ik in het vervolg ergens anders ga winkelen, maar dan weer bij de oude vertrouwde die wat verder reizen zijn.
DUS IK HEB ZEKER IETS GOED GEDAAN Treb
Infecties komen bij de beste voren, dat is ook die natuur waar je het dikwijls over hebt. Als je al 4 Grotte bakken hebt staan, is een quarantaine bakje voor nieuwe en zieke vissen dan geen optie?
 
Nee joh ik haal nog slechts schone vis in huis,
De quarantaine mag bij bij de leverantier plaatsvinden en niet hier, me laatste aanschaf ging straight voor de poes.

In mijn natuur zijn infecties simpelweg niet welkom.
 
Nee joh ik haal nog slechts schone vis in huis,
De quarantaine mag bij bij de leverantier plaatsvinden en niet hier, me laatste aanschaf ging straight voor de poes.

In mijn natuur zijn infecties simpelweg niet welkom.
Ah op die manier, weet ik veel dat jij je eigen natuur hebt!
 
Als nou me oma vroeger dit van jou kon meelezen, dan ging het er waarschijnlijk op neer komen.
Je beter in je eige familie album ken gaan rotzooien , stuk onbenul😂🤗
 

Bijlagen

  • 16707029574321132706136.jpg
    16707029574321132706136.jpg
    573.7 KB · Weergaven: 36
Geen idee wat je er aan hebt als we alleen maar "Leuke bak Edwin" mogen posten. Volgens mij kan je dan beter of Facebook of iets dergelijks posten, maar prima als dat is wat je wilt Edwin. Doei!
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat je er aan hebt als we alleen maar "Leuke bak Edwin" mogen posten. Volgens mij kan je dan beter of Facebook of iets dergelijks posten, maar prima als dat is wat je wilt Edwin. Doei!
Jaja. The idiot turned against you.

Je vroeg je toch geloof ik af wrm wij hier wat zeggen toch?
 
Nee joh ik haal nog slechts schone vis in huis,
De quarantaine mag bij bij de leverantier plaatsvinden en niet hier, me laatste aanschaf ging straight voor de poes.

In mijn natuur zijn infecties simpelweg niet welkom.
Allereerst, heb je fotoalbum doorgelezen/doorgebladerd, en zie dat je een eigen manier van aquarium houden hebt. Prima, en zal ik zeker niets over gaan zeggen, ieder heeft zo zijn eigen manier. Ga mij dan ook niet in mengen wat er allemaal al gezegd en gevraagd is.

Wel wil ik inhaken over wat je zegt. Je geeft aan dat de quarantaine bij de leverancier plaats mag vinden en niet bij jou in de bak. Niet iedereen heeft een eigen quarantainebak in bezit. Alleen je kunt never nooit zien of je schone vis binnen haalt in je bakken. Elke vissoort draagt iets bij zich of neemt iets mee aan bacterie cultuur. Meestal gaat dit goed, maar ook kan dit best fout lopen. Zodra de bacteriecultuur zo verschillend is, kunnen rare dingen gebeuren. Vooral bij discussen en maanvissen zie je dit. Deze soorten zijn erg gevoelig voor plotselinge veranderingen in de bacteriecultuur. Maar ook parasieten zie je niet altijd en denk je soms “schone” vissen binnen te halen. Eenmaal in je aquarium zorgt dit ervoor dat of de parasiet zich niet verder kan ontwikkelen, of juist een boost krijgt. Het maakt dus niet uit waar je de vissen weghaalt, het risico zal altijd aanwezig zijn dat je ongewenst meeneemt in je bak.
 
Allereerst, heb je fotoalbum doorgelezen/doorgebladerd, en zie dat je een eigen manier van aquarium houden hebt. Prima, en zal ik zeker niets over gaan zeggen, ieder heeft zo zijn eigen manier. Ga mij dan ook niet in mengen wat er allemaal al gezegd en gevraagd is.

Wel wil ik inhaken over wat je zegt. Je geeft aan dat de quarantaine bij de leverancier plaats mag vinden en niet bij jou in de bak. Niet iedereen heeft een eigen quarantainebak in bezit. Alleen je kunt never nooit zien of je schone vis binnen haalt in je bakken. Elke vissoort draagt iets bij zich of neemt iets mee aan bacterie cultuur. Meestal gaat dit goed, maar ook kan dit best fout lopen. Zodra de bacteriecultuur zo verschillend is, kunnen rare dingen gebeuren. Vooral bij discussen en maanvissen zie je dit. Deze soorten zijn erg gevoelig voor plotselinge veranderingen in de bacteriecultuur. Maar ook parasieten zie je niet altijd en denk je soms “schone” vissen binnen te halen. Eenmaal in je aquarium zorgt dit ervoor dat of de parasiet zich niet verder kan ontwikkelen, of juist een boost krijgt. Het maakt dus niet uit waar je de vissen weghaalt, het risico zal altijd aanwezig zijn dat je ongewenst meeneemt in je bak.
Sorry maar ik lees geen enkele logica in jouw bericht!
Is jouw "inhaken" hier toch practies hetzelfde als je "inmengen"
😎😁😂🤣😃😄😅😉😊
 
Hahaha wat een negatieve houding heb je weer Edwin. Weer zo kansloos als iemand je advies wilt geven. Ga lekker van AF af en ga naar Facebook.
 
Sorry maar ik lees geen enkele logica in jouw bericht!
Is jouw "inhaken" hier toch practies hetzelfde als je "inmengen"
😎😁😂🤣😃😄😅😉😊
Zo jammer dit.
Ik probeer je info te geven, maar had al in de gaten dat hier niets mee ging doen. Als je geen advies of informatie wilt hebben, dan is een forum zeker geen plek voor jou. Ik zou lekker een eigen website aanmaken en daar alleen je foto’s plaatsen zodat je het zelf lekker terug kunt bekijken, want je wilt geen advies of berichten van een ander.
Prima, ik ga me ook zeker niet meer mengen in jouw rare foto album, en zal ook mijn laatste bericht zijn hier.
 
Zo jammer dit.
Ik probeer je info te geven, maar had al in de gaten dat hier niets mee ging doen. Als je geen advies of informatie wilt hebben, dan is een forum zeker geen plek voor jou. Ik zou lekker een eigen website aanmaken en daar alleen je foto’s plaatsen zodat je het zelf lekker terug kunt bekijken, want je wilt geen advies of berichten van een ander.
Prima, ik ga me ook zeker niet meer mengen in jouw rare foto album, en zal ook mijn laatste bericht zijn hier.
Jammer hoor, ik vind het een vrij vermakelijk deel van het forum. :)
 
Maak je maar geen zorgen, in de lente gaan ze over naar 2 meterx60x60😀
Dit is de lido200 van juwel.
Ik vind het eigenlijk wel kunstig van me dat ik ze zo ook op deze manier welig kan laten tieren.

Ook in de 60 zonder nothing als vissen co2 en uiteraard de mest van ze, en vind ik buitenaards dat de bettes en cichies elkaar negeren, eerder toen dat mannetje hier alleen moest slapen met de 3 vrouwen werd hij telkens 's nachts verscheurt.
 
Ha Edwin, Je maanvisjes toch maar niet gekookt zie ik. :cool:Was wel benieuwd of je ze dan in de snert had gedaan,:chef: haha cirkeltje rond man!
Als ik naar je foto's kijk zie ik echt het resultaat van jouw aanpak, denk ik toch: Te gek!

Snap die kritiek soms echt niet, tis toch zo duidelijk dat alleen jij snapt wat je doet....
 
Alleen jij snapt wat je doet....?
See the light!!!!
Grappenmaker jij😋
 
Vandaag regent het hier

Ik wil wat corydoras vermeerderen.
 
Dit wil ik in het komende jaar laten laten spetteren, een 100 corys als een golf over de bodem.
Met de meekies

Als hoofdvissen en de rest.
 
Is dat wel een goede combi want als die Meekis kleintjes hebben dan zullen ze hun nest gaan verdedigen. Dan kan dat voor de Cory s stress geven.
 
Daar worden ze met te veel voor net als een leger guppen, platys en mollies erbij.
Deze cichlies are all in my hands😍
In 1 2 3 maandjes gaan ze toch wel in de 2m

Vanaf nu scheutjes water uit me andere bakken erbij, elke dag iets hogere waterstand voor ze en ook al die afgewerkte nutrienten nog in het systeem toegevoegd.
In de zomer mag het licht tegen het plafond en de rest eroverheengroeien.
 
Wel vermoeiend, maar ik moet voor de zekerheid maar even vragen: Wat zijn jou persoonlijke ervaringen met meekis John?
Dus dan wil ik heel graag van je weten hoe jij deze vissen hebt gehouden, met hoeveel? en hoe groot? en met wat voor eten? en met wat voor medebewoners?
Hoe heb jij kunnen zien dat jou corydorassen stress kregen van jou meekis?
Eerlijk zeggen hoor! Want ik ben razend benieuwd naar jou persoonlijke ervaringen 😀veel beter lijkt me dan om van jou ervaringskunde gebruik te maken want soms zeggen mensen alleen maar iets omdat ze het zgn vaker gehoord hebben, vaak tot mijn ergernis.
Wat voor diplomas en ervaringen heb jij eigenlijk moeten overleggen voordat je bij de forumleiding kwam?
Of heb je ze omgekocht met de belofte dat je voldoende reclame zal maken?🤗
 
Nou ik heb ze niet gehad maar weet wel dat Cory s icm cichliden flink gestrest kunnen raken. Ik had destijd Apisto s en heb dat dus zelf meegemaakt. Dat was wel in een 80cm bak maar goed het gevolg was duidelijk zichtbaar.
Ik denk of weet bijna wel zeker dat de Meeki s met hun formaat ook als er een nest is of jongen dit fel zullen verdedigen.

Wat voor diplomas en ervaringen heb jij eigenlijk moeten overleggen voordat je bij de forumleiding kwam?
Ik ben aangenomen met 2 rollen vol wc papier die waren voorzien van handtekeningen van alle buren dat ik een lieve en betrouwbare vent ben met blauwe ogen:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
.
Wel vermoeiend, maar ik moet voor de zekerheid maar even vragen: Wat zijn jou persoonlijke ervaringen met meekis John?
Dus dan wil ik heel graag van je weten hoe jij deze vissen hebt gehouden, met hoeveel? en hoe groot? en met wat voor eten? en met wat voor medebewoners?
Hoe heb jij kunnen zien dat jou corydorassen stress kregen van jou meekis?
Eerlijk zeggen hoor! Want ik ben razend benieuwd naar jou persoonlijke ervaringen 😀veel beter lijkt me dan om van jou ervaringskunde gebruik te maken want soms zeggen mensen alleen maar iets omdat ze het zgn vaker gehoord hebben, vaak tot mijn ergernis.
Wat voor diplomas en ervaringen heb jij eigenlijk moeten overleggen voordat je bij de forumleiding kwam?
Of heb je ze omgekocht met de belofte dat je voldoende reclame zal maken?🤗
Helaas houd ik van leedvermaak daarom ben ik hier zo veel te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.
Wat ben jij een naar mannetje, helaas houd ik van leedvermaak daarom ben ik hier zo veel te vinden.
Ach het staat Edwin vrij om te vragen wat mijn ervaring is natuurlijk. Destijds had mn vader ze dus en ik vond ze erg mooi maar ja geen makkelijke vissen als ze kleintjes hadden en dat is wel jammer en ook de reden dat ik ze nu niet heb.
En voor wat betreft de laatste 2 zinnen, ik sta nu druk alle velletjes van de wc rollen te kopieren en stuur die aan Edwin op zodat hij bewijs heeft van alle aanbevelingen:DD;)
 
Jij moet ze niet naar edwin sturen maar je snotneus mee afvegen!
Maarja, gekken trekken de kaart.
Je hebt teminste eerlijk bevestigd hoe kundig je bent, in het begin dacht ik namelijk van nou dat is ook een man met een schat aan ervaring dus not vandaar misschien de verwarrende profielnaam.
 
Ancistrus ik ga jou tekst niet mee en overnemen naar deze reactie, maar inderdaad dit wordt te gek en een forum onwaardig, wie kan er iets mee zoals edwin aquariumhouden vertegenwoordigt, en wie gaat daar iets van leren of wat van opsteken.

Over het algemeen reageert John vaak als enigste, en enkele niet beter wetende aquarianen, erg jammer dat een forum als deze niet ingrijpt in een totaal verkeerde aanpak van aquariumhouden.
 
Jij moet ze niet naar edwin sturen maar je snotneus mee afvegen!
Maarja, gekken trekken de kaart.
Je hebt teminste eerlijk bevestigd hoe kundig je bent, in het begin dacht ik namelijk van nou dat is ook een man met een schat aan ervaring dus not vandaar misschien de verwarrende profielnaam.
Tja Edwin er zijn zoveel soorten vissen dat het ondoenlijk is om met alle soorten ervaring te hebben. Toevallig had mn vader ze in het grijze verleden dus daarop was mijn reactie ook gebasseerd.

Verder wil ik iedereen nogmaals verzoeken om respect te tonen want om deze reden hebben wij weer enkele posten verwijderd. Iedereen mag zijn mening uiten maar respect is wel een vereiste.
 
Er is waarschijnlijk een bericht van ancistrus verwijderd waar ik op gereageerd heb, zo enorm jammer.
 
Er is waarschijnlijk een bericht van ancistrus verwijderd waar ik op gereageerd heb, zo enorm jammer.
Ja gelet op de inhoudt van dat bericht is die door beheer verwijderd. Alle posten moeten wel voldoen aan het reglement en zoals ik al aangaf zijn er enkele verwijderd die daar niet aan voldeden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan