Ja Grunn is een flink stukje uit de buurt EdwinDatwaar ik het wilde toe over mededelen is misschien afentoe te ver voor jullie
😉Ja Grunn is een flink stukje uit de buurt EdwinDatwaar ik het wilde toe over mededelen is misschien afentoe te ver voor jullie
😉Nou van mn vrienden moet ik het weer hebben zeg😱Neen toch! Hem weer de nietseraantoevoegende
Nou ik ben gek op een snack inderdaad en eet die meestal rond een uur of 8. Straks een lekkere gahaktbal maar vaak ook een kroket of frikandel of als ik trek heb van beide 1. Niet uit het vet maar uit de oven overigens.John je moet zo nog wat bijplaatsen in mijn fotoalbum hier.
Jij houdt bl8jkbaar me fotos bij met een snackje in je
Te ver voor ons? Met jouw zinsopbouw lijkt alles te ver.Yep tuur lijk gaat ik de rechts omhoog doen trekkenBekijk bijlage 349915met
Ja ik wilde heel iets anders gaan zeggen ,maarja onkruid.
Ben je goed weg mee Jhon.
Datwaar ik het wilde toe over mededelen is misschien afentoe te ver voor jullie
Maar ik doe zo mijn best 😪Jezus rednas dat zeg ik toch dat jij onder andere niet in staat bent, man ken je plaats toch eens een keertje suf grapjasje.
Zo ik ben gelijk goed wakker EdwinMeestal heten ze John, en ben ik soms aardig maar soms ook heel kattig tegen ze , daarom gelukkig maar dat er heel veel John is.
Yo mattiBekijk bijlage 349939

klinkt een beetje als een belediging ..
Te ver voor ons? Met jouw zinsopbouw lijkt alles te ver.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.