Fotoalbum van blackmoor (Daan)


Nouja daar zit ik over te twijfelen.... De Hydrocotyle tripartia wordt natuurlijk nog een stuk hoger, maar het leuke idee van een iwagumi is juist dat er vaak weinigs hoogs is:D
Misschien scheelt het al enorm met een zwarte of blauwe achtergrond? Vaak zie je in dit soort inrichtingen een boompje of takje die voor wat hoogte zorgt.
 
Misschien scheelt het al enorm met een zwarte of blauwe achtergrond? Vaak zie je in dit soort inrichtingen een boompje of takje die voor wat hoogte zorgt.
Beter zo?
E649694B-BA5D-404B-B51C-F1E8B087D060.jpeg
 
Goed bezig! Groene (onderwater)vingers
Thanks Mike! Bakje staat nu precies twee weken, dus over 1 á twee weken kunnen er al garnaaltjes in als alles goed gaat! Maar wss wordt dat pas in de kerstvakantie. Ik zat te denken aan mini japonica's, schijnen leuke beesjes te zijn dus wie weet!
 
Schitterend bakje Daan, dat gras groeit inderdaad erg goed zeg.
Hier zijn de Japonica's trouwens stervensduur - en omdat ze zich niet vermeerderen in zoet water heb je best een flink aantal nodig om ze te kunnen zien. Loopt aardig in de papieren met een groter aantal. Hoeveel zou je er in je bakje willen zetten?
 
Schitterend bakje Daan, dat gras groeit inderdaad erg goed zeg.
Hier zijn de Japonica's trouwens stervensduur - en omdat ze zich niet vermeerderen in zoet water heb je best een flink aantal nodig om ze te kunnen zien. Loopt aardig in de papieren met een groter aantal. Hoeveel zou je er in je bakje willen zetten?
Japonica garnalen zijn niet de mini-japonica die er bedoeld worden denk ik. Zijn verschillende soorten. Mini-japonica kan nml, als ik me niet vergis, dus wel voortplanten. Heten ook wel amanogarnalen
 
Schitterend bakje Daan, dat gras groeit inderdaad erg goed zeg.
Hier zijn de Japonica's trouwens stervensduur - en omdat ze zich niet vermeerderen in zoet water heb je best een flink aantal nodig om ze te kunnen zien. Loopt aardig in de papieren met een groter aantal. Hoeveel zou je er in je bakje willen zetten?

Bedankt Nicole!:daisy:

Japonica garnalen zijn niet de mini-japonica die er bedoeld worden denk ik. Zijn verschillende soorten. Mini-japonica kan nml, als ik me niet vergis, dus wel voortplanten. Heten ook wel amanogarnalen

Ja idd Mike ik bedoel de amano (ofwel mini-japonica) garnalen. Hier in Zutphen zit een particuliere kweker die ze voor weinig verkoopt. Daar ga ik ze halen
 
Leuke hardscape Daan, ik wilde ook zo'n soort scape maken, dus dan kan ik bij je afkijken :D
Ben benieuwd!

Ja als ik tijd vind dan beplant ik hem. 't wordt een dryscape hoor, geen volwaardig aquarium, maar toch.
 
Blijft het allemaal plantenbakjes? :)
Ziet er alweer mooi uit, kerel!
 
Blijft het allemaal plantenbakjes? :)
Ziet er alweer mooi uit, kerel!

Nee, in de aquascape komen garnaaltjes, maar is ook alweer te klein voor vissies helaas. Maar ik mag van mijn ouders toch geen diertjes die de buren extra in de vakantie moeten voeren..... Dus de enige optie zou zijn visjes die het hele jaar in een bakje zitten en in de zomer naar de Rio verhuizen:D Maarja...

In het terrarium komen misschien nog wel insecten ( als ik die tenminste stiekum het terrarium in kan smokkelen:D Mijn moedet gruwelt ervan maar ze zijn veels te leuk:sorry:)
 
Dat betekend dus een overzichtsfoto binnenkort :foto:

:D Jaja als het nieuwe bakje is beplant komt er een goede foto van ze allemaal:D
Maar het probleem is nu vaak dat als ik er één wil fotograferen, het licht van de andere de foto beinvloedt, maar dan zou ik dus telkens alles uit moeten doen behalve dat ene specifieke bakje:D:D

Het terrarium inrichten staat ook in de planning, mss wel in de herfstvakantie dan!
 
Geweldig altijd al die plantenbakjes, en zo te zien kan jij er ook geen genoeg van krijgen :D erg leuk!
 
Dat betekend dus een overzichtsfoto binnenkort :foto:

Nou Mike, de beloofde overzichtsfoto:

Eerst het 16 liter garnalenbakje:
2A9FE6EA-988E-4E06-9550-E25EA9F14CCE.jpeg



Dan nu de Rio:
A4810E88-37BC-4896-B6C5-C0FC606BD7FF.jpeg



Van links naar rechts:
97CE7438-71EB-4020-8527-2E097F4AB172.jpeg

BB466BD1-CE2C-4F23-9D67-516E5790D433.jpeg

EFDF4542-1C32-4037-B0D3-8387EBCB5327.jpeg




Nu het dryscape-moeras bakje:
47604A6C-D109-4D8D-866C-1334DED70F23.jpeg


En ook het dryscape- grasbakje:
8425E035-19AA-49D4-B5D2-A1537956F447.jpeg



En nu het wabi kusa bakje:
74711997-E50B-4745-BDD5-FCC28A7DF8B8.jpeg



En ten slotte het aquascape'je:
37E38F84-2FDB-4CAA-A55E-47B0A810431C.jpeg
 

Terug
Bovenaan