Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Beste leden,

Zojuist is dit topic wat opgeschoond omdat er veel speculaties zijn gekomen over het hoe of wat inzake Cédric. Ergens is er een misvatting ontstaan, Cédric heeft het mailadres van het beheer en kan naar beheer toe reageren en om opheldering vragen. Hij wist immers eerder ook beheer regelmatig te contacteren, dus waarom het nu via Nickey moet is beheer een raadsel. Mail staat los van de forum software, dus daar kan hij geen probleem mee hebben.


Helaas is het probleem wat bij Cedric zijn account ingesteld was, bij meerdere accounts ontstaan, wij hebben dit nu recht gezet. We hebben geen lijst van accounts, waarbij dit ingesteld is/was, een lijst daarvan kan enkel worden gegeven indien deze instelling op IP-adres basis wordt gedaan.
 
Welkom terug!

We hebben nog wat foto's te goed ;):foto:
 
Dringende update!! :foto:

Het gaat goed met mijn grote bak. Ik heb ondertussen al wel wat nieuwe visjes, en serieus wat nakweek.

30125952_804677716409057_839623163_o.jpg
30074265_804677863075709_169878345_o.jpg
30122541_804678039742358_841677224_o.jpg
 
Mooie bak!
Ramirezi's zijn misschien niet zo'n handig idee, bovendien hebben ze zand nodig, en heel zacht water, in tegenstelling tot de platy's..
 
Tja die zwaarddrager en platy willen wel :D
mooi geheel zo
 
Welcome back Cédric.:)
Je platy's en zwaarddragers doen het goed als ik zo naar je kweekbak kijk (misschien zelfs een beetje te goed:p).
Weet je al waar je ze kwijt kan als ze groot genoeg zijn?
 
Haha ja klopt :petjeaf:
Je bent altijd welkom als je er een paar nodig hebt! ;)

Maareh, geen idee, ik heb nog 2 bakken staan die ik binnenkort ga indraaien, dan heb ik wat meer plaats om ze in kwijt te kunnen.
Zal ze dan maar aan gaan bieden op tweedehands, gaat niet veel anders opzitten natuurlijk. :)
 
Heb al een koppel bleeding hart platy's + enkele baby's die apart zwemmen dus momenteel zelf nog genoeg rondzwemmen.:)
Je kan ook eens navragen bij je lfs of ze deze zouden kunnen overnemen?
 
Heb al een koppel bleeding hart platy's + enkele baby's die apart zwemmen dus momenteel zelf nog genoeg rondzwemmen.:)
Je kan ook eens navragen bij je lfs of ze deze zouden kunnen overnemen?
Zoals je weet werk ik in de GEJO, en daar kan ik ze wel kwijt, probleem is alleen dat er alles vol zit nu..
Maar ze zijn ook nog niet oud genoeg, dus dat komt wel goed uit. :)
 
Mooi hoor Cé!


Zie ik daar nou een corydoras? Die vinden dit grind niet fijn:deal:;)
Dank je!
Klopt, heb er momenteel twee. Die heb ik samen gekregen met de ramirezi. Heb nu ook enkele tetra's.
Ook nog een Sewellia leonata. Denk dat ik dan alles heb wat nieuw is ... :D:D
 
Tja had liever dat, dan dat ze zouden moeten gaan lijden of zelfs sterven...
Als iemand een visje wilt, pb me maar!! :D
 
Hey Cédric wat leuk dat je er weer bent.
Tijd niet gezien idd.
Leuke bakjes hoor!!
Ik ben nu een Groter aquarium aan het opstarten.
 
Je hebt heel wat in te halen qua albums hier Ce;)
 
Als je niet meer jongen wilt van je levendbarenden, zijn Rouwtetra's wel een optie voor in je meterbak. :)
 
Dat zijn een hééééleboel jongen!
 
Wil net wel jongen eigenlijk, en ze zijn er allemaal gekomen op de natuurlijke manier, gewoon door de moeder apart te zetten, en niet in zo'n plastieken marteltuig. Dat haat ik. Bah.

Wat ik met de jongen ga doen is ook nog wel net een klein raadsel :D
 
Ik weet nog dat onder andere @biljoenblik en @Ruben01 steeds de tip had wat rood in mijn bak te steken.
Door mijn afwezigheid heb ik het nog niet laten zien, maar daar is het nu wel tijd voor :)
Staat helemaal vooraan in de rechterhoek.

29791835_805282993015196_3644176224764297216_o.jpg
 
Dat is een hele mooie!
 

Terug
Bovenaan