Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

C�dric Vleminckx zei:
Ze zegt wel dat het beste een hobby kan zijn, maar niet voor iemand van 15 jaar.

Dat is iets voor als je in pensioen bent, zegt ze.

Maar als ik haar hiervan kan overtuigen, zal ik gaan voor een glazen bak. Maar dat zit er nu momenteel nog niet in.

Alvast bedankt voor je tips! 😉

Wees een Man. neem een vriendin, ga naar je Moeder en zegt dat je wat geleerd ,heb.

Ma, ze is zwanger.

Tss, was toch maar bij vissen gebleven.

De Waaierhand zei:
Je bakje ziet er al leuk uit. Heb je nog recente foto's?

Dat is jammer van je ouders C�dric. Hopelijk zien ze het snel in dat het een echte hobby is! Ook voor iemand van 15 jaar. 🙂

Binnenkort komen de foto,s er aan.

Zoals jullie al weten komt ie binnen te staan.

Ik hoop dat ze van gedachten gaan veranderen als ze zien hoe mooi er iets van te maken valt. 😉

Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:
Ze zegt wel dat het beste een hobby kan zijn, maar niet voor iemand van 15 jaar.

Maar als ik haar hiervan kan overtuigen, zal ik gaan voor een glazen bak. Maar dat zit er nu momenteel nog niet in.

Wees een Man. neem een vriendin, ga naar je Moeder en zegt dat je wat geleerd ,heb.

Ma, ze is zwanger.

Ik heb vorig jaar een vriendin gehad ,1 jaar lang.

Door omstandigheden (nogal moeilijk voor me om uit te leggen) is dat uit de hand gelopen.

Moest ik nu thuiskomen ,en zeggen dat ik iemand heb zwanger gemaakt ,, mijn ouders doen me een ongeluk :d :d

Je bent een jaar ouder.
Het gebeurt nu aan de lopende band, dus je valt niet op,joh.
Laat ze maar een schrikken.

Kan ik toch beter vissen houden.

Sorry voor de vertraging, ik geraakte gisteren niet meer online.

Gisteren heb ik de bak verplaatst, en uitgerust met de techniek waarvan ik jullie gister vertelde gekocht te hebben.

Ook heb ik voor een volledige andere inrichting gezorgd.

Natuurlijk waren jullie gisteren aan het wachten op de foto, dus hier nog een kiekje van gisterenavond na de wijzigingen. De bak is nog wel wat troebel, dit zal nog wel wegtrekken. Als het weggetrokken is, zet ik hiervan vandaag nog een foto online.

13680507_517054785171353_8571778798426020677_n.jpg

Hier is natuurlijk weinig of niets aan, dus tot laters als ie wat helderder is geworden.

C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:

Ma, ze is zwanger.

Door omstandigheden (nogal moeilijk voor me om uit te leggen) is dat uit de hand gelopen.

Moest ik nu thuiskomen ,en zeggen dat ik iemand heb zwanger gemaakt ,, mijn ouders doen me een ongeluk :d :d

Heb je daar wel een gebruiksaanwijzing bij dan Cedric 😀 😉.

jessicapilon zei:
C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
C�dric Vleminckx zei:

Ma, ze is zwanger.

Heb je daar wel een gebruiksaanwijzing bij dan Cedric 😀 😉.

Een gebruiksaanwijzing bij vrouwen?? Die bestaat nog niet, moet nog uitgevonden worden. :d

renniehahahahaha zei:
En weet je al wat je hierin wilt gaan houden?

Mvg
Rennie 🙂

Nee, nog niet. Ik heb nog wel 3 weken de tijd om hierover na te denken. Ik zal nog wel een topic openen zodat we kunnen zien welk bestand hiervoor het beste is.

Erg leuk zo, leuker dan je vorige uitvoering!

Laat de plantjes nu maar groeien. Wees er lief tegen, praat met ze, zing een liedje voor ze, alles zal helpen. Als je tenminste kan zingen, anders kun je beter een gedichtje voorlezen 😛

Sanneke80 zei:

Laat de plantjes nu maar groeien. Wees er lief tegen, praat met ze, zing een liedje voor ze, alles zal helpen. Als je tenminste kan zingen, anders kun je beter een gedichtje voorlezen 😛

Je kan ook gewoon uitademen in die bak, en dan de deksel er weer op doen!

Dat is ook het hele geheim van dat praten tegen planten. Als je vlakbij een plant bent en ademt geef je de plant een portie CO2.

biljoenblik zei:
Sanneke80 zei:

Je kan ook gewoon uitademen in die bak, en dan de deksel er weer op doen!

Dat is ook het hele geheim van dat praten tegen planten. Als je vlakbij een plant bent en ademt geef je de plant een portie CO2.

Nu wil ik complete verhalen gaan vertellen tegen mijn planten..... 😎

jessicapilon zei:
Dwergklauwkikkers zijn ook erg leuk hoor 🙂. ik heb die ook in een 60cm met 1 mooie Betta man.
Die zouden wij dus never nooit aanraden voor een open bak, laat staan als die van plactic is waar ze met hun klauwtjes toch best wat grip op lijken te hebben. Overwennen in een emmer is al spannend zat

Mascha&Ivo zei:
jessicapilon zei:
Dwergklauwkikkers zijn ook erg leuk hoor 🙂. ik heb die ook in een 60cm met 1 mooie Betta man.
Die zouden wij dus never nooit aanraden voor een open bak, laat staan als die van plactic is waar ze met hun klauwtjes toch best wat grip op lijken te hebben. Overwennen in een emmer is al spannend zat

Ja je hebt gelijk. Dit is dat bijzondere aquarium oftewel de open plastic bak van Cedric. In dat geval is dat geen goede keus nee.
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk vindt dat je de vissen wat minder goed ziet als ik het zo bekijk en je eigenlijk van bovenaf de bak in moet kijken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan