Wat is er nieuw

Fotoalbum van Cédric Vleminckx

Je moet toch wel ongelofelijk blij zijn, met zo'n echt aquarium!
Je gaat er vast en zeker iets heel moois van maken.
Je hebt hier zoveel info gekregen.
Ben heel benieuwd naar het vervolg.

Je moet toch wel ongelofelijk blij zijn, met zo'n echt aquarium!
Je gaat er vast en zeker iets heel moois van maken.
Je hebt hier zoveel info gekregen.
Ben heel benieuwd naar het vervolg.
Inderdaad, daar ben ik zeer tevreden mee! 😉
Hier is de beste plaats, voor als ik vragen heb, en ik heb hier al ontzettend veel geleerd!
Ik ben ook benieuwd wat het gaat worden, en ik hoop zeker dat het mooi wordt.

Oh ik heb dit helemaal gemist, wat leuk dat je eindelijk je 'echte' aquarium mag! Super mooi bakje, ziet er uit als nieuw!Helemaal super Cédric, kun je eindelijk echt aan de slag 😀

Oh ik heb dit helemaal gemist, wat leuk dat je eindelijk je 'echte' aquarium mag! Super mooi bakje, ziet er uit als nieuw!Helemaal super Cédric, kun je eindelijk echt aan de slag 😀
Inderdaad, NU ziet hij eruit als nieuw.
Maar toen ik hem ben gaan halen nog niet.
Ik heb er een hele dag poetswerk aan gehad, hij hing van kop tot teen vol met de algen.
De Juwel Filter die er nu in staat, hij was volledig groen. Gelukkig kreeg ik er nog alles af.
Maar de verkoper van deze bak was de enige die zijn bak gevuld wou laten zien.

En niet getwijfeld, en maar mijn mobieltje gepakt en gebeld.
En ja, dan zegt die meneer, vandaag ben ik niet thuis, kom morgen maar.
En de dag erna staat hij in je huis. 😛

leuk voor je Cedric, een echte bak.
en dan gelukkig ook nog met een mooie grootte.

wanneer krijg je de plantjes binnen?
Inderdaad, een zeer mooie grootte om te beginnen.
Ik heb de plantjes donderdag besteld, en normaal werden ze gisteren verzonden.
Maar omdat alle plantjes niet op voorraad waren die besteld waren, worden ze pas woensdag verzonden.
Wanneer ik ze dan net binnen ga hebben, weet ik niet.
Ik krijg wel Track&Trace mee geleverd, dus ik hou jullie op de hoogte. 😉.

Inderdaad, NU ziet hij eruit als nieuw.
Maar toen ik hem ben gaan halen nog niet.
Ik heb er een hele dag poetswerk aan gehad, hij hing van kop tot teen vol met de algen.
De Juwel Filter die er nu in staat, hij was volledig groen. Gelukkig kreeg ik er nog alles af.
Maar de verkoper van deze bak was de enige die zijn bak gevuld wou laten zien.

En niet getwijfeld, en maar mijn mobieltje gepakt en gebeld.
En ja, dan zegt die meneer, vandaag ben ik niet thuis, kom morgen maar.
En de dag erna staat hij in je huis. 😛
😀 :thumbs:

Ziet er goed uit! 🙂

Toch een vraagje, zijn 39 planten niet erg veel? Ik weet natuurlijk niet wat voor planten je besteld hebt, maar vind het nog steeds veel o.O.
Weet je tevens ook wat je erin gaat doen (qua vissen)?

Ziet er goed uit! 🙂

Toch een vraagje, zijn 39 planten niet erg veel? Ik weet natuurlijk niet wat voor planten je besteld hebt, maar vind het nog steeds veel o.O.
Weet je tevens ook wat je erin gaat doen (qua vissen)?
Als je dan nog enkele mosjes hebt, voorgrond, midden en achtergond planten valt het nog wel mee. Ik zal zien als het er in staat hè. 😉
Wat ik ga nemen qua visbestand weet ik nog altijd niet, als ik in het midden van de indraaiperiode zit, zal ik er een topic voor openen.

Spannend voor je Cedric nu voor het echie. Ben zelf ook pas begonnen en weet dus hoe moeilijk het is om de dingen niet te gehaast te doen.:koffie:
De vissen zullen in ieder geval geen probleem hebben zich aan het zicht te onttrekken met zoveel plantjes.😀

Had je nog geen aquarium Cedric???? wut... haha dat is ehmm opmerkelijk. Gefeliciteerd met je bak jonge

Spannend voor je Cedric nu voor het echie. Ben zelf ook pas begonnen en weet dus hoe moeilijk het is om de dingen niet te gehaast te doen.:koffie:
De vissen zullen in ieder geval geen probleem hebben zich aan het zicht te onttrekken met zoveel plantjes.😀
Ja, dat is zeker en vast spannend voor me.
En wij onder elkaar, als beginnelingen, weten inderdaad hoe moeilijk dat is. 😛
Ja, ik wil toch wel wat doen met planten, en ik hou van een erg volle en mooi beplante bak.

Ja ik heb die plastic bak gezien maar meende dat, dat gewoon een experiment was naast je aquarium🙂

Ja ik heb die plastic bak gezien maar meende dat, dat gewoon een experiment was naast je aquarium🙂
Nee, die heb ik stopgezet.
Het was na een langere tijd toch niet mogelijk om hem te houden, het plastic zou toch wel eens gaan barsten.
En dan zouden we met een heel groot probleem zitten.

Oh wauw, wat gaaf!
Ik heb ook een rio180.
Kun je veel in kwijt dus ik ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.
Bedankt! 😉

Inderdaad, het is een mooie maat.
Kan je veel mee doen, en heb je een mooie keus.
Ook was mijn oog gevallen op een 60cm bak, maar daar heb je dan alsnog veel minder keus in dan deze.

Dus mijn keuze was snel gemaakt. 😀

Laatst bewerkt:
Terug een update.

Net de Braziliaanse klimop gesnoeid, hij kwam al tot tegen het wateroppervlak. Nu terug een beetje ingekort, zodat hij wat kan uitzetten.

image.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan