Fotoalbum van Cédric Vleminckx


Je was vanmorgen wel al hééél vroeg aan de slag Cédric.
Seieuze bak heb je nu. Ben benieuwd hoe je gaat inrichten. Succes daarmee.
 
Gaaf hoor, dat je eindelijk een aquarium hebt :)
Ik weet zeker dat je er iets moois van gaat maken ;)
 
Je was vanmorgen wel al hééél vroeg aan de slag Cédric.
Seieuze bak heb je nu. Ben benieuwd hoe je gaat inrichten. Succes daarmee.
Bedankt! ;)

Hoezo bedoel je, dat ik deze morgen wel heel vroeg aan de slag was?

Klopt, het is eigenlijk wel een joekel van een bak al ik hem zie staan. Ik ben ook benieuwd.
 
Was een wilde gok Cédric, want ik zag dat je je klimop bericht om 06:31 gepost hebt. Nu besef ik me dat dit forum geen 24 uurs weergave heeft (en ook geen AM/PM) aanduiding...
Je kan de tijd aanpassen, zodat hij juist wordt weergeven. ;)

Als je rechts bovenaan op je naam gaat staan, klapt uit en kies voor voor 'Voorkeuren'.
Dan komt er een popup, en kan je de tijd instellen op ''UTC+1 - Midden Europese Tijd''.
Dan zal de tijd wel correct worden weergeven. ;)
 
Even een tekstupdate.

Normaal worden de plantjes vandaag geleverd, maar ik heb zo een licht voorgevoel dat ik ze vandaag niet meer zal ontvangen.
Dan zal het voor morgen zijn. ;)
 
Even een tekstupdate.

Normaal worden de plantjes vandaag geleverd, maar ik heb zo een licht voorgevoel dat ik ze vandaag niet meer zal ontvangen.
Dan zal het voor morgen zijn. ;)

Jammer, was leuk geweest ;) al heb je morgen ook weekend dus dan komt het ook wel goed uit denk ik.
 
Jammer, was leuk geweest ;) al heb je morgen ook weekend dus dan komt het ook wel goed uit denk ik.
Klopt, dat is eigenlijk wel beter.
Kan ik er ook wat meer tijd aan besteden, dan dat alles ''snel snel'' moet gaan.

Nochtans, zoals de meesten wel weten ben ik iedere vrijdagavond weg. :p
 
Even een tekstupdate.

Normaal worden de plantjes vandaag geleverd, maar ik heb zo een licht voorgevoel dat ik ze vandaag niet meer zal ontvangen.
Dan zal het voor morgen zijn. ;)

Vraag me dan toch af wanneer die plantjes verzonden zijn. En belangrijker in welke staat ze aankomen.
 
O lol, dat wist ik dan weer niet :D ik ben elke zaterdag en zondag ochtend weg.
Dan weet je dat nu. ;)
Ja, ik werk bij een duivensportmaatschappij (zal je zeker en vast wel bekend voorkomen), en ik zorg daar voor een deeltje administratie en communicatie, en zetel ook mee in de directie.
Verder is mijn taak daar nu een website te maken.
Die taak kan ik ook deeltijds vanuit thuis teweegbrengen.
 
Vraag me dan toch af wanneer die plantjes verzonden zijn. En belangrijker in welke staat ze aankomen.
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb de planten besteld bij Aquafizz ( www.tropicplant.com ), en zij verzekeren op garantie:

http://tropicplant.com/procedure/garantie

Garantie
Wij besteden volop aandacht aan het inkopen en onderhouden van topkwaliteit aquariumplanten. Alle plantjes worden met zorg gecontroleerd voordat ze met de verzending naar de klant. Mocht u bij ontvangst van de waterplanten ontevreden zijn over de kwaliteit van een product dan kunt u gebruikmaken van onze garantieregeling.

Stap 1) Maak een foto van de aquariumplant en stuur deze binnen 48 uur na levering naar ons toe
Stap 2) Overleg via de e-mail of uw reclamatie gegrond is
Stap 3) Wij zullen u kosteloos een waterplant nasturen of het geld retourneren

De koper heeft het recht om zonder boete de bestelde artikelen retour te sturen. Alleen wanneer de aquariumplanten nog in de originele verpakking zitten en in ongebruikte staat, dan kunt u in aanmerking komen voor onze garantievoorwaarden. De kosten voor het terugzenden van het product zijn voor rekening van de consument koper.

Wij geven geen garantie op de duur waarop de aquarium waterplanten effectief blijven.
 
Dan weet je dat nu. ;)
Ja, ik werk bij een duivensportmaatschappij (zal je zeker en vast wel bekend voorkomen), en ik zorg daar voor een deeltje administratie en communicatie, en zetel ook mee in de directie.
Verder is mijn taak daar nu een website te maken.
Die taak kan ik ook deeltijds vanuit thuis teweegbrengen.

Wat cool zech!
 
Kijk dat is nog eens een hele verbetering kwa aquarium ben benieuwd wat je gaat doen kwa inrichting en vissen en ohja we zijn dol op foto,s :p
 
Weet je al wat je in de bak wilt gaan houden?
Nee, dat weet ik nog niet.

Ik heb natuurlijk wel heel wat mogelijkheden met deze bak. De bak staat sinds 27 augustus te draaien, dus ik heb nog wel even de tijd om na te denken. ;)

Je zal ook binnenkort wel een topic zien verschijnen voor het visbestand.
 
Kijk dat is nog eens een hele verbetering kwa aquarium ben benieuwd wat je gaat doen kwa inrichting en vissen en ohja we zijn dol op foto,s :p
Bedankt! ;)

Voor foto's zal ik zeker zorgen, deze avond komt er een nieuwe update.
 
Ben best benieuwd. Zijn het grote planten? Ik zou binnenkort een bestelling willen plaatsen op die website :)
Ja, ze zien er mooi uit.

Ik had ook een fles Profito van 1 liter mee besteld, die was er wel niet bij.
Hopelijk hebben ze daar een verklaring voor. Zal ze straks even bellen.
Zo een fles kost natuurlijk ook niets......
 
Laatst bewerkt:
Momenteel heb ik het heel druk, en doe ik alle moeite om hier ook wat te komen.
Komend weekend post ik nog wat foto's.
 
Leuk dat ze er zijn!
Ze hebben echt enorm lage prijzen, als ik de foto's zie lijkt dat te komen Door de kleine hoeveelheid die je krijgt... heb ik gelijk of krijg je echt mooi volle potten?
 

Terug
Bovenaan